Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych w I połowie 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSRCKU Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15A
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-316
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaugustynek@zsrcku.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.com
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych w I połowie 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bce2dc8-dc5b-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036032/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-02d93e5a-b3b8-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSRCKU 4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 144859 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69068 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych
non-GMO, w następującym asortymencie:
Mieszanka uzupełniająca dla opasów - 2t;
Mieszanka paszowa uzupełniająca dla cieląt od 2. tygodnia życia - 2t;
Śruta rzepakowa - 25t;
Kreda pastewna - 0,7t;
Lizawka solna dla bydła - 1 t;
Lizawka dla opasów - 1,6t.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zgłaszanie zapotrzebowań w trybie comiesięcznym. Mieszanki i komponenty z każdej dostawy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać mieszanki i komponenty w opakowaniach nie większych niż 50 kg, za wyjątkiem śruty rzepakowej, dla której dopuszcza się dostawę w b.b. 500 kg lub 1000 kg.
Czas, w jakim Wykonawca będzie zobowiązany wykonać dostawę od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego: 96 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. ROL-MAR I Maciej Hetmanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080082292
7.3.4) Miejscowość: Międzychód
7.3.5) Kod pocztowy: 64-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Hetmanowski P.U.H. "ROL-MAR I"
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Hetmanowski P.U.H. "ROL-MAR I"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60280,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.