eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi kominiarskie w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kominiarskie w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kominiarskie w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86fe0cb0-d56a-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Usługi kominiarskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.015.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach/lokalach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie:
1) zakres pierwszy (I): wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt lit c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.). Liczba, typ lokali i przewodów określone są w załączniku nr 1 (tabela nr 1 i tabela nr 2) do projektowanych postanowień umowy, które zawierają wykazy adresowe budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków;
2) zakres drugi (II): wykonywanie usług kominiarskich:
a) ustalenie przyczyny wadliwego działania wskazanego w zleceniu urządzenia grzewczo-kominowego wpiętego do danego przewodu, wraz z wydaniem pisemnej opinii;
b) sprawdzenie stanu technicznego, drożności i przydatności eksploatacyjnej przewodu kominowego i jego elementów oraz urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych wpiętych do sprawdzanego przewodu;
c) wydanie opinii dotyczącej wskazania w danym pomieszczeniu przewodu kominowego i miejsca na podłączenie urządzenia grzewczego na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz elementów i urządzeń wentylacyjnych;
d) wydanie opinii, odnośnie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczo-kominowego, elementu lub urządzenia wentylacyjnego do przewodu kominowego niezależnie od jej długości wraz z wykonaniem inwentaryzacji tego przewodu kominowego i sprawdzeniem jego drożności i przydatności eksploatacyjnej;
e) kontrola drożności przewodów kominowych;
f) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych – przy badaniu przewodu metodą tradycyjną niezależnie od ilości kondygnacji w budynku;
g) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery;
h) przeprowadzanie inwentaryzacji przewodów kominowych i/lub podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczo-kominowych, elementów i urządzeń wentylacyjnych w budynkach;
które będą zlecane w zależności od wystąpienia potrzeby. Ilości oraz szczegółowy opis usług kominiarskich określone są w załączniku nr 1 (tabela 3) do projektowanych postanowień umowy.
3) zakres trzeci (III): okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), oraz awaryjne (doraźne) czyszczenie przewodów kominowych, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1b do projektowanych postanowień umowy. Ilości i rodzaje przewodów kominowych oraz szacowane ilości czyszczeń wskazane są w załączniku nr 1 (tabela 1, 2 i 4) do projektowanych postanowień umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części:
część 1 – obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach/lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach i zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 1 KZGM w Katowicach (w skrócie OEB-1). Rejon OEB-1 obejmuje: Koszutkę, Dąb, Wełnowiec - Józefowiec, Bogucice.
3. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego, dla każdej części zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe określenie liczby budynków, lokali, adresów i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załącznik nr 1 (tabela 1, 2, 3, 4) do projektowanych postanowień umowy (dla każdej części oddzielny plik). Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia. Nie dotyczy.
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2023 poz 875 ze zm) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 127569,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach/lokalach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie:
1) zakres pierwszy (I): wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt lit c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.). Liczba, typ lokali i przewodów określone są w załączniku nr 1 (tabela nr 1 i tabela nr 2) do projektowanych postanowień umowy, które zawierają wykazy adresowe budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków;
2) zakres drugi (II): wykonywanie usług kominiarskich:
a) ustalenie przyczyny wadliwego działania wskazanego w zleceniu urządzenia grzewczo-kominowego wpiętego do danego przewodu, wraz z wydaniem pisemnej opinii;
b) sprawdzenie stanu technicznego, drożności i przydatności eksploatacyjnej przewodu kominowego i jego elementów oraz urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych wpiętych do sprawdzanego przewodu;
c) wydanie opinii dotyczącej wskazania w danym pomieszczeniu przewodu kominowego i miejsca na podłączenie urządzenia grzewczego na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz elementów i urządzeń wentylacyjnych;
d) wydanie opinii, odnośnie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczo-kominowego, elementu lub urządzenia wentylacyjnego do przewodu kominowego niezależnie od jej długości wraz z wykonaniem inwentaryzacji tego przewodu kominowego i sprawdzeniem jego drożności i przydatności eksploatacyjnej;
e) kontrola drożności przewodów kominowych;
f) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych – przy badaniu przewodu metodą tradycyjną niezależnie od ilości kondygnacji w budynku;
g) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery;
h) przeprowadzanie inwentaryzacji przewodów kominowych i/lub podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczo-kominowych, elementów i urządzeń wentylacyjnych w budynkach;
które będą zlecane w zależności od wystąpienia potrzeby. Ilości oraz szczegółowy opis usług kominiarskich określone są w załączniku nr 1 (tabela 3) do projektowanych postanowień umowy.
3) zakres trzeci (III): okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), oraz awaryjne (doraźne) czyszczenie przewodów kominowych, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1b do projektowanych postanowień umowy. Ilości i rodzaje przewodów kominowych oraz szacowane ilości czyszczeń wskazane są w załączniku nr 1 (tabela 1, 2 i 4) do projektowanych postanowień umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części:
część 2 - obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach/lokalach zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 2 KZGM w Katowicach (w skrócie OEB-2). Rejon-OEB 2 obejmuje: Giszowiec, Dąbrówkę Małą, Szopienice – Burowiec, Janów – Nikiszowiec.
3. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego, dla każdej części zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe określenie liczby budynków, lokali, adresów i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załącznik nr 1 (tabela 1, 2, 3, 4) do projektowanych postanowień umowy (dla każdej części oddzielny plik). Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia. Nie dotyczy.
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2023 poz 875 ze zm) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 329769,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach/lokalach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie:
1) zakres pierwszy (I): wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt lit c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.). Liczba, typ lokali i przewodów określone są w załączniku nr 1 (tabela nr 1 i tabela nr 2) do projektowanych postanowień umowy, które zawierają wykazy adresowe budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków;
2) zakres drugi (II): wykonywanie usług kominiarskich:
a) ustalenie przyczyny wadliwego działania wskazanego w zleceniu urządzenia grzewczo-kominowego wpiętego do danego przewodu, wraz z wydaniem pisemnej opinii;
b) sprawdzenie stanu technicznego, drożności i przydatności eksploatacyjnej przewodu kominowego i jego elementów oraz urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych wpiętych do sprawdzanego przewodu;
c) wydanie opinii dotyczącej wskazania w danym pomieszczeniu przewodu kominowego i miejsca na podłączenie urządzenia grzewczego na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz elementów i urządzeń wentylacyjnych;
d) wydanie opinii, odnośnie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczo-kominowego, elementu lub urządzenia wentylacyjnego do przewodu kominowego niezależnie od jej długości wraz z wykonaniem inwentaryzacji tego przewodu kominowego i sprawdzeniem jego drożności i przydatności eksploatacyjnej;
e) kontrola drożności przewodów kominowych;
f) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych – przy badaniu przewodu metodą tradycyjną niezależnie od ilości kondygnacji w budynku;
g) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery;
h) przeprowadzanie inwentaryzacji przewodów kominowych i/lub podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczo-kominowych, elementów i urządzeń wentylacyjnych w budynkach;
które będą zlecane w zależności od wystąpienia potrzeby. Ilości oraz szczegółowy opis usług kominiarskich określone są w załączniku nr 1 (tabela 3) do projektowanych postanowień umowy.
3) zakres trzeci (III): okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), oraz awaryjne (doraźne) czyszczenie przewodów kominowych, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1b do projektowanych postanowień umowy. Ilości i rodzaje przewodów kominowych oraz szacowane ilości czyszczeń wskazane są w załączniku nr 1 (tabela 1, 2 i 4) do projektowanych postanowień umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części:
część 3 - obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach/lokalach zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 3 KZGM w Katowicach (w skrócie OEB-3). Rejon OEB-3 obejmuje: Koszutkę, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Śródmieście, Załęże, Zawodzie.
3. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego, dla każdej części zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe określenie liczby budynków, lokali, adresów i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załącznik nr 1 (tabela 1, 2, 3, 4) do projektowanych postanowień umowy (dla każdej części oddzielny plik). Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia. Nie dotyczy.
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2023 poz 875 ze zm) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 216427,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach/lokalach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie:
1) zakres pierwszy (I): wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt lit c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.). Liczba, typ lokali i przewodów określone są w załączniku nr 1 (tabela nr 1 i tabela nr 2) do projektowanych postanowień umowy, które zawierają wykazy adresowe budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków;
2) zakres drugi (II): wykonywanie usług kominiarskich:
a) ustalenie przyczyny wadliwego działania wskazanego w zleceniu urządzenia grzewczo-kominowego wpiętego do danego przewodu, wraz z wydaniem pisemnej opinii;
b) sprawdzenie stanu technicznego, drożności i przydatności eksploatacyjnej przewodu kominowego i jego elementów oraz urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych wpiętych do sprawdzanego przewodu;
c) wydanie opinii dotyczącej wskazania w danym pomieszczeniu przewodu kominowego i miejsca na podłączenie urządzenia grzewczego na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz elementów i urządzeń wentylacyjnych;
d) wydanie opinii, odnośnie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczo-kominowego, elementu lub urządzenia wentylacyjnego do przewodu kominowego niezależnie od jej długości wraz z wykonaniem inwentaryzacji tego przewodu kominowego i sprawdzeniem jego drożności i przydatności eksploatacyjnej;
e) kontrola drożności przewodów kominowych;
f) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych – przy badaniu przewodu metodą tradycyjną niezależnie od ilości kondygnacji w budynku;
g) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery;
h) przeprowadzanie inwentaryzacji przewodów kominowych i/lub podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczo-kominowych, elementów i urządzeń wentylacyjnych w budynkach;
które będą zlecane w zależności od wystąpienia potrzeby. Ilości oraz szczegółowy opis usług kominiarskich określone są w załączniku nr 1 (tabela 3) do projektowanych postanowień umowy.
3) zakres trzeci (III): okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), oraz awaryjne (doraźne) czyszczenie przewodów kominowych, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1b do projektowanych postanowień umowy. Ilości i rodzaje przewodów kominowych oraz szacowane ilości czyszczeń wskazane są w załączniku nr 1 (tabela 1, 2 i 4) do projektowanych postanowień umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części:
część 4 - obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach/lokalach zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 KZGM w Katowicach (w skrócie OEB-4). Rejon-OEB 4 obejmuje: Brynów – Osiedle Zgrzebnioka, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Śródmieście, Załęska Hałda – Brynów.
3. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego, dla każdej części zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe określenie liczby budynków, lokali, adresów i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załącznik nr 1 (tabela 1, 2, 3, 4) do projektowanych postanowień umowy (dla każdej części oddzielny plik). Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia. Nie dotyczy.
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2023 poz 875 ze zm) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 139328,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach/lokalach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie:
1) zakres pierwszy (I): wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt lit c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.). Liczba, typ lokali i przewodów określone są w załączniku nr 1 (tabela nr 1 i tabela nr 2) do projektowanych postanowień umowy, które zawierają wykazy adresowe budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków;
2) zakres drugi (II): wykonywanie usług kominiarskich:
a) ustalenie przyczyny wadliwego działania wskazanego w zleceniu urządzenia grzewczo-kominowego wpiętego do danego przewodu, wraz z wydaniem pisemnej opinii;
b) sprawdzenie stanu technicznego, drożności i przydatności eksploatacyjnej przewodu kominowego i jego elementów oraz urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych wpiętych do sprawdzanego przewodu;
c) wydanie opinii dotyczącej wskazania w danym pomieszczeniu przewodu kominowego i miejsca na podłączenie urządzenia grzewczego na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz elementów i urządzeń wentylacyjnych;
d) wydanie opinii, odnośnie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczo-kominowego, elementu lub urządzenia wentylacyjnego do przewodu kominowego niezależnie od jej długości wraz z wykonaniem inwentaryzacji tego przewodu kominowego i sprawdzeniem jego drożności i przydatności eksploatacyjnej;
e) kontrola drożności przewodów kominowych;
f) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych – przy badaniu przewodu metodą tradycyjną niezależnie od ilości kondygnacji w budynku;
g) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery;
h) przeprowadzanie inwentaryzacji przewodów kominowych i/lub podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczo-kominowych, elementów i urządzeń wentylacyjnych w budynkach;
które będą zlecane w zależności od wystąpienia potrzeby. Ilości oraz szczegółowy opis usług kominiarskich określone są w załączniku nr 1 (tabela 3) do projektowanych postanowień umowy.
3) zakres trzeci (III): okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), oraz awaryjne (doraźne) czyszczenie przewodów kominowych, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1b do projektowanych postanowień umowy. Ilości i rodzaje przewodów kominowych oraz szacowane ilości czyszczeń wskazane są w załączniku nr 1 (tabela 1, 2 i 4) do projektowanych postanowień umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części:
część 5 - obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach/lokalach zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 5 KZGM w Katowicach (w skrócie OEB-5). Rejon OEB-5 obejmuje: Kostuchnę, Ligotę - Panewniki, Piotrowice - Ochojec, Murcki, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Podlesie, Śródmieście, Załęska Hałda – Brynów, Zarzecze.
3. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego, dla każdej części zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe określenie liczby budynków, lokali, adresów i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załącznik nr 1 (tabela 1, 2, 3, 4) do projektowanych postanowień umowy (dla każdej części oddzielny plik). Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia. Nie dotyczy.
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2023 poz 875 ze zm) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 125792,69 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach/lokalach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w następującym zakresie:
1) zakres pierwszy (I): wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt lit c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.). Liczba, typ lokali i przewodów określone są w załączniku nr 1 (tabela nr 1 i tabela nr 2) do projektowanych postanowień umowy, które zawierają wykazy adresowe budynków zarządzanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków;
2) zakres drugi (II): wykonywanie usług kominiarskich:
a) ustalenie przyczyny wadliwego działania wskazanego w zleceniu urządzenia grzewczo-kominowego wpiętego do danego przewodu, wraz z wydaniem pisemnej opinii;
b) sprawdzenie stanu technicznego, drożności i przydatności eksploatacyjnej przewodu kominowego i jego elementów oraz urządzeń grzewczo-kominowych, wentylacyjnych wpiętych do sprawdzanego przewodu;
c) wydanie opinii dotyczącej wskazania w danym pomieszczeniu przewodu kominowego i miejsca na podłączenie urządzenia grzewczego na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz elementów i urządzeń wentylacyjnych;
d) wydanie opinii, odnośnie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczo-kominowego, elementu lub urządzenia wentylacyjnego do przewodu kominowego niezależnie od jej długości wraz z wykonaniem inwentaryzacji tego przewodu kominowego i sprawdzeniem jego drożności i przydatności eksploatacyjnej;
e) kontrola drożności przewodów kominowych;
f) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych – przy badaniu przewodu metodą tradycyjną niezależnie od ilości kondygnacji w budynku;
g) wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym – w budynkach użytkowanych badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu kamery;
h) przeprowadzanie inwentaryzacji przewodów kominowych i/lub podłączeń do przewodów kominowych urządzeń grzewczo-kominowych, elementów i urządzeń wentylacyjnych w budynkach;
które będą zlecane w zależności od wystąpienia potrzeby. Ilości oraz szczegółowy opis usług kominiarskich określone są w załączniku nr 1 (tabela 3) do projektowanych postanowień umowy.
3) zakres trzeci (III): okresowe usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (z ciągiem grawitacyjnym i z ciągiem wymuszonym pracą urządzeń mechanicznych), oraz awaryjne (doraźne) czyszczenie przewodów kominowych, zgodnie z zakresem obowiązków określonym w załączniku nr 1b do projektowanych postanowień umowy. Ilości i rodzaje przewodów kominowych oraz szacowane ilości czyszczeń wskazane są w załączniku nr 1 (tabela 1, 2 i 4) do projektowanych postanowień umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć (6) części:
6) część 6 - obejmuje świadczenie usług kominiarskich (we wszystkich trzech zakresach) w budynkach/lokalach zarządzanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 6 KZGM w Katowicach (w skrócie OEB-6). Rejon OEB-6 obejmuje: Osiedle Tysiąclecia,  Załęże, Dąb, Osiedle Witosa, Śródmieście, Wełnowiec – Józefowiec, Załęska Hałda - Brynów.
3. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego, dla każdej części zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowe określenie liczby budynków, lokali, adresów i czynności do wykonania w ramach danego zakresu zawierają załącznik nr 1 (tabela 1, 2, 3, 4) do projektowanych postanowień umowy (dla każdej części oddzielny plik). Załączniki te zawierają wykazy zgodne ze stanem na okres przygotowania zamówienia, które mogą ulec zmianie w trakcie jego realizacji.
4. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części zamówienia. Nie dotyczy.
6. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2023 poz 875 ze zm) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 152191,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach działając na podstawie art. 255 pkt 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia w zakresie części 1 .

Uzasadnienie
W zakresie części 1 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.03.2024 r., do godziny 09:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach działając na podstawie art. 255 pkt 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia w zakresie części 2.

Uzasadnienie
W zakresie części 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.03.2024 r., do godziny 09:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach działając, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 3, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 3.

Uzasadnienie
Część 3
W postępowaniu dla części 3 złożona została jedna ofert firmy Spółdzielnia Pracy Kominiarzy, ul. Wincentego Pola 15, 41-219 Sosnowiec z ceną 277 568,18 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 216 427,98 zł brutto. Cena oferty przekracza o 61 140,20 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków, aby zwiększyć tę kwotę do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach działając, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 6, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 6.

Uzasadnienie
Część 6
W postępowaniu dla części 6 złożona została jedna ofert firmy Spółdzielnia Pracy Kominiarzy, ul. Wincentego Pola 15, 41-219 Sosnowiec z ceną 207 331,59 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 152 191,14 zł brutto. Cena oferty przekracza o 55 140,45 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków, aby zwiększyć tę kwotę do ceny oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.