Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062249/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00075087/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00078999/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00089740/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00104084/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2023/BZP 00067445/01 - Wynik z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00183273/01 - Wynik z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona i udostępnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych infrastruktury turystycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://scinawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=scinawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona i udostępnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych infrastruktury turystycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c98ea7-8fe2-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Ochrona i udostępnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infeastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ochrona i udostępnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062249/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23000385,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Budowa przystani pasażerskiej na rzece Odra w Dziewiniew tym:
Zakres nr 1 Budowa przystani
Zakres nr 3 Bagrowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 1051137,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Wykonanie nawierzchni utwardzonych wraz z oświetleniem terenu w Ścinawiew tym:
Zakres nr 2 Nawierzchnia od zbiegu ulic Rybnych do budynku sanitariatów (nawierzchnie utwardzone)
Zakres nr 3 Projektowana ścieżka rowerowa
Zakres nr 15 Instalacja podziemna wody zimnej
Zakres nr 16 Oświetlenie drogowe na słupach oświetleniowych
Zakres nr 17 Oświetlenie architektoniczne i akcentujące
Zakres nr 18 Zasilanie do ławki multimedialnej, poidła oraz szlabanu
Zakres nr 19 Instalacja zasilająca punkty dystrybucji wody i energii
Zakres nr 20 Instalacja monitoringu
Zakres nr 21 Rozdzielnica główna w budynku Kapitanatu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2387562,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Wykonanie nabrzeża rzeki Odra w Ścinawiew tym:
Zakres nr 4 Nabrzeże przystani miejskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 4076773,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Wykonanie budynku sanitariatów w Ścinawiew tym:
Zakres nr 5 Budynek sanitariatów
Zakres nr 22 Instalacje elektryczne budynku Sanitariatów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 959015,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Montaż i dostawa pomostów pływających do Dziewina i Ścinawyw tym:
Zakres nr 7 (ŚCINAWA) Pomost pływający przystani miejskiej
Zakres nr 2 (DZIEWIN) Pomost pływający dostawa i montaż
4.5.3.) Główny kod CPV: 34931200-4 - Pomosty umożliwiające pasażerom wejście na statek
4.5.5.) Wartość części: 957525,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej w Ścinawiew tym:
Zakres nr 1 Nawierzchnia ul. Rybnej
Zakres nr 8 Kanalizacja deszczowa
Zakres nr 9 Kanalizacja sanitarna grawitacyjna w ulicach Rybnych do zbiornika pojemnościowego na ścieki (włącznie ze zbiornikiem)
Zakres nr 10 Kanalizacja sanitarna ssąca od studni pomp (za zbiornikiem grawitacyjnym na zbiegu ulic Rybnych) do pompowni głównej w budynku sanitariatów)
Zakres nr 11 Kanalizacja sanitarna ssąca – przyłącze od budynku Kapitanatu do pompowni głównej w budynku sanitariatów
Zakres nr 12 Kanalizacja sanitarna ssąca – przyłącze od przystani miejskiej do pompowni głównej w budynku sanitariatów
Zakres nr 13 Kanalizacja sanitarna ssąca – przyłącze od przystani jachtowej do trójnika Tkss
Zakres nr 14 Kanalizacja sanitarna tłoczna – odcinek od pompowni do studni rozprężnej w ul. Wołowskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 4535386,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7. Bagrowanie w Ścinawiew tym:
Zakres nr 6 Bagrowanie / przystań pasażerska
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 612903,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3514602,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3514302,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3514602,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo- Budowalne Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 00000209396
7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 23/14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-519
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej i branży hydrotechnicznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3514602,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12155728,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12155728,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12155728,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 0000054588
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ziemne, kafarowe, palowe i kotwienie, żelbetonowe, umocnieniowe, wykończeniowe, nawierzchniowe, zagospodarowanie terenu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12155728,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI ŚCINAWA
- Zadaszenie trybun na stadionie miejskim w Ścinawie
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich w miejscowościach Jurcz i Redlice
więcej: przetargi ŚCINAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.