Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194236/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e00ec00c-e446-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e00ec00c-e446-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 14 REACT-EU dla Zdrowia i Gospodarki w Małopolsce Działanie: 14.3 Wsparcie inwestycyjne Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz.88/I/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem.
Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu w miejscu prowadzenia prac termomodernizacyjnych.
2) wykonanie prac przygotowawczych– skompletowanie materiału, sprzętu i urządzeń,
3) realizację prac wynikających z dokumentacji, w zakresie:
- izolacji ścian przyziemia,
- odwodnienia, schodów zewnętrznych,
- odbudowy nawierzchni z kostki,
- elewacji i balkonów,
- dachu,
- stolarki okiennej i drzwiowej,
- robót murowych i tynkarskich,
- robót posadzkowych i okładzinowych,
- odtworzenia pomieszczeń po robotach instalacyjnych i wymiany stolarki i posadzek,
- instalacji sanitarnych,
- instalacji elektrycznych,
- instalacji pv,
- stacji ładowania pojazdów i magazynu energii, Zamawiający określa następujące minimalne parametry stacji ładowania pojazdów i magazynu energii:
Moc wyjściowa:
• Do 7.4 kW, 32A, 1-fazowy
• Do 22 kW, 32A, 3-fazowy
Napięcie wejściowe:
• 230 VAC (1-fazowy)
• 400 VAC (3-fazowy)
Typ ładowania Tryb 3
Typ sieci
• Wsparcie dla systemów TN, TT i IT
Kabel wyjściowy i złącze:
• Typ 2 i Type 3a (wersja z gniazdami)
• Złącze Typ 2 (wersja z kablem); długość kabla 5m
Autoryzacja:
• Otwarty dostęp: tryb Connect & Charge
• Prywatny dostęp: możliwość aktywacji autoryzacji przez kartę / aplikację RFID
Wymiary i waga:
• Max. 6 kg dla wersji z gniazdem;
- dokumentacji warsztatowej, sporządzonej na podstawie danych udostępnionych w SWZ- Zamawiający wymaga sporządzenia projektów warsztatowych w zakresie instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej. Dane stanowiące dokumentację postępowania są wystarczające z punktu widzenia inżynierskiego do sporządzenia projektów warsztatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (co najmniej opis techniczny proponowanego kompletnego rozwiązania, kompletny dobór urządzeń w oparciu o dokumentację postępowania, schematy działania oraz podstawowe trasy, rzuty i przekroje). Zamawiający udostępnia m.in. plik w wersji edytowalnej DWG, który umożliwia realizację tych czynności.
4) wykonanie robót towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia (np. prace odtworzeniowe, usunięcie uszkodzeń, etc),
5) uporządkowanie pomieszczeń oraz terenu po zakończeniu robót,
6) utylizację odpadów pochodzących z przeprowadzonych robót,
7) uporządkowanie terenu i przekazania do eksploatacji, w tym przeprowadzenie niezbędnych prób, sprawdzeń oraz szkoleń z obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do swz,obejmującej :
1. Audyt energetyczny GOPR Zakopane.
2. Zakopane – przyjęcie zgłoszenia.
3. Zakopane – konserwator zabytków - wniosek.
4. Zakopane – konserwator zabytków – pozwolenie konserwatorskie
5. Przedmiar robót GOPR Zakopane.
6. Zakopane rysunki inwentaryzacyjne w formacie DWG.
7. Minimalne wymagania dla instalacji pv i magazynu energii.
8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
31155000-7 - Falowniki
31158000-8 - Ładowarki
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W niniejszym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej (tj. oferty przedstawiającej najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny), złożonej przez Firmę Inżynieryjno Remontowo Budowlaną STANGUT – Stanisław Gut, ul. Guty 26, 34-500 Zakopane, przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Cena oferty najkorzystniejszej wynosi: 1 956 937,97 zł, a Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 465 700,00 zł.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty .
Z uwagi na to, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny oferty najkorzystniejszej zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1956937,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2445132,69 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Falowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.