Og³oszenie z dnia 2024-03-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00289290/01 - Wynik z dnia 2024-04-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Stobnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rêczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647925
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rêczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-510
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@reczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.reczno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Stobnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eeb36712-d49e-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00234971
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00062462/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja Budynku Szko³y Podstawowej w Stobnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eeb36712-d49e-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.reczno.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem
podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym9
lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie
z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu
zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w
ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem
(typ wewnêtrzny).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://bip.reczno.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): na podstawie przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, ¿e:
Zbieraj±c i przetwarzaj±c Pañstwa dane ich Administratorem jest Wójt Gminy w Rêcznie, a dane s± przetwarzane w Urzêdzie Gminy, ul. Piotrkowska 5, 97-510 Rêczno, zwanym dalej Urzêdem.
Z inspektorem ochrony danych w Urzêdzie mo¿na kontaktowaæ siê na adres e-mail: mkconsulting@onet.eu
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±cznie w celu realizacji zadañ Urzêdu.
Podstaw± prawn± Pañstwa danych osobowych mo¿e byæ obowi±zek prawny podania danych lub Pañstwa zgoda.
Je¶li przetwarzamy Pañstwa dane na podstawie zgody jest ona dobrowolna, jednak niewyra¿enie jej mo¿e spowodowaæ niemo¿no¶æ zrealizowania celu dla którego jest wyra¿ona.
Dane osobowe bêd± przetwarzane nie d³u¿ej ni¿ do realizacji celu dla którego zosta³y zebrane oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji obowi±zuj±cymi w Urzêdzie.
Dostêp do Pañstwa danych osobowych bêdzie przys³ugiwa³ wy³±cznie upowa¿nionym pracownikom Urzêdu.
Zebrane dane mog± byæ udostêpniane przedstawicielom innych instytucji publicznych w ramach prowadzonych postêpowañ.
Je¶li przetwarzamy Pañstwa dane na podstawie zgody, mo¿e byæ ona w ka¿dej chwili cofniêta poprzez powiadomienie o tym inspektora ochrony danych pisemnie lub drog± e-mailow±, jednak jej cofniêcie mo¿e spowodowaæ niemo¿no¶æ realizacji celu dla którego zosta³a wyra¿ona.
Dane nie bêd± przetwarzane wy³±cznie w sposób zautomatyzowany ani profilowane.
Przys³uguj± Pañstwu ¿±danie dostêpu do danych osobowych oraz poprawianie danych osobowych, prawo usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych, o ile nie wyst±pi± okoliczno¶ci ograniczaj±ce realizacjê tych praw.
Przys³uguje Pañstwu tak¿e skarga do organu nadzorczego: Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja bêdzie polegaæ m.in. na wykonaniu dokumentacji projektowej, wykonanie na jej podstawie robót remontowo-budowlanych polegaj±cych na: Modernizacji istniej±cej kot³owni opalanej paliwem sta³ym wraz z wymian± ¼ród³a ciep³a, budowie odwodnienia budynku szko³y. wymianie instalacji c.o., termomodernizacji budynku szko³y podtsawowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone m.in. w SWZ5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie wykona³ co najmniej trzy roboty budowlane dotycz±ce budowy, remontu, przebudowy lub modernizacji budynku w tym jedna o warto¶ci min. 1.000.000,00 z³ brutto i jedna dotycz±ca budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
• dysponuje osobami do realizacji zamówienia publicznego tj.:
kierownikiem robót – posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
kierownikiem robót – posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, przynale¿±cej do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa posiadaj±cym co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek zostanie spe³niony, je¿eli:
Zamawiaj±cy wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 z³ – polisa musi byæ op³acona na dzieñ wezwania Wykonawcy do przedstawienia/uzupe³nienia dokumentów - w sytuacji po otwarciu ofert i stwierdzeniu, ¿e oferta Wykonawcy jest najkorzystniejsza.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
20000,006.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
okre¶lone w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma eZAMOWIENIA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci albowiem wi±za³oby siê to z nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówieniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku na Centrum Us³ug Spo³ecznych w Sêpólnie Krajeñskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastruktur± techniczn±
- "Budowa placu zabaw przy ¿³obku w Dzia³oszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Ko¶ciuszki 20a w Stroniu ¦l±skim.
- Budowa przedszkola w systemie modu³owym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.