eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Przerdsiębiorstwo Wodociągów S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojewódzka 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-026

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gpw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl/pn/gpw-katowice/demand/108503/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wodna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b36396-d516-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP/321/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325908 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki
Przedmiot zamówienia polegał na dostawie paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki w ozdobnych reklamówkach, która obejmowała dwa rodzaje paczek oraz dwie partie dostaw, tj. w miesiącu czerwcu 2023 r. oraz październiku 2023 r.
1. Zamówienie podstawowe:
Paczki ze słodyczami I rodzaju (zwane dalej Paczki I): w ilości 763 sztuk.
Paczki ze słodyczami II rodzaju (zwane dalej Paczki II):w ilości 65 sztuk.
2. Prawo opcji
Paczki I: w ilości 20 sztuk.
Paczki II: w ilości 10 sztuk.
Uwaga: W przypadku nieskorzystania w całości bądź w części z prawa opcji Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.
Paczki muszą być zapakowane w ozdobne i wytrzymałe reklamówki w dwa różne wzory, celem rozróżnienia zawartości Paczek I i Paczek II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15821200-1 - Herbatniki słodkie

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

15841000-5 - Kakao

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99485,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105255,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99485,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Konopka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380930730

7.3.3) Ulica: Siewna 15/49

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99485,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
I partia – do 07 czerwca 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 01 czerwca 2023 r.
II partia – do dnia 27 października 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 23 października 2023 r.
Zamówienie objęte prawem opcji:
I partia - do dnia 07 czerwca 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 01 czerwca 2023 r.;
II partia - do dnia 27 października 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 23 października 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.