Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169492/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Przerdsiębiorstwo Wodociągów S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojewódzka 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-026
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gpw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gpw-katowice.ezamawiajacy.pl/pn/gpw-katowice/demand/108503/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b36396-d516-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP/321/15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325908 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki
Przedmiot zamówienia polegał na dostawie paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Spółki w ozdobnych reklamówkach, która obejmowała dwa rodzaje paczek oraz dwie partie dostaw, tj. w miesiącu czerwcu 2023 r. oraz październiku 2023 r.
1. Zamówienie podstawowe:
Paczki ze słodyczami I rodzaju (zwane dalej Paczki I): w ilości 763 sztuk.
Paczki ze słodyczami II rodzaju (zwane dalej Paczki II):w ilości 65 sztuk.
2. Prawo opcji
Paczki I: w ilości 20 sztuk.
Paczki II: w ilości 10 sztuk.
Uwaga: W przypadku nieskorzystania w całości bądź w części z prawa opcji Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.
Paczki muszą być zapakowane w ozdobne i wytrzymałe reklamówki w dwa różne wzory, celem rozróżnienia zawartości Paczek I i Paczek II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
15841000-5 - Kakao
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99485,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105255,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99485,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Konopka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380930730
7.3.3) Ulica: Siewna 15/49
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99485,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
I partia – do 07 czerwca 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 01 czerwca 2023 r.
II partia – do dnia 27 października 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 23 października 2023 r.
Zamówienie objęte prawem opcji:
I partia - do dnia 07 czerwca 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 01 czerwca 2023 r.;
II partia - do dnia 27 października 2023 r., przy czym nie wcześniej niż w dniu 23 października 2023 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- DOSTAWA PIECZYWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA ŻW
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Wyroby ciastkarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.