Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż słupków oraz tablic informacyjnych z nazwami przystanków i numerami linii komunikacji miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż słupków oraz tablic informacyjnych z nazwami przystanków i numerami linii komunikacji miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acbab9f0-d687-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie podstawowe:
1) wykonanie i dostawa 21 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
2) wykonanie i dostawa 10 sztuk słupków przystankowych wraz z ich montażem i demontażem starych (wariant 1 – przystanek autobusowy),
3) wykonanie i dostawa 1 sztuki słupka przystankowego wraz z montażem (wariant 2 – przystanek autobusowy z modułem rozkładowym),
4) wykonanie i dostawa 15 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych (wariant 4 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
5) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z montażem (wariant 5 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii oraz znakiem D-15),
6) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starej tablicy i montażem nowej (wariant 6 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii dla wysiadających),
Prawo opcji:
1) wykonanie i dostawa 5 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
2) wykonanie i dostawa 2 sztuk słupków przystankowych wraz z ich montażem i demontażem starych (wariant 1 – przystanek autobusowy),
3) wykonanie i dostawa 9 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych (wariant 4 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
4) demontaż i montaż 2 sztuk słupków przystankowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3.1; 3.2),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928400-2 - Osprzęt miejski
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102615,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102615,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102615,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIERA Znaki Drogowe Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393461189
7.3.4) Miejscowość: Jonkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GIERA ZNAKI DROGOWE SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GIERA ZNAKI DROGOWE SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102615,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa znaków drogowych
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Białogardzie
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.