Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2022 rok deficytu budżetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczawin Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Szczawin Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.szczawin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2022 rok deficytu budżetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff61d50c-f2d5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010979/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2022 rok deficytu budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220989/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego na 2022 rok deficytu budżetu w łącznej kwocie 602 469,00 zł.
Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu:
• Lipiec – Grudzień 2022 rok
Kredyt będzie wykorzystywany według potrzeb Zamawiającego przy wcześniejszym zgłoszeniu do Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni przyznanego kredytu.
Zamawiający może zmienić harmonogram spłaty kredytu w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych.
2. Charakterystyka kredytu:
1. kwota kredytu 602 469,00 PLN (słownie: sześćset dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt dziewięć zł 00/100 ),
2. okres spłaty kredytu: od 20.01.2027r. do 20.12.2028r.
3. karencja w spłacie kredytu do dnia 20 stycznia 2027r.
4. spłata kredytu nastąpi w ratach:
a) 20 stycznia 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
b) 20 lutego 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
c) 20 marca 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
d) 20 kwietnia 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
e) 20 maja 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
f) 20 czerwca 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
g) 20 lipca 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
h) 20 sierpnia 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
i) 20 września 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
j) 20 października 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
k) 20 listopada 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
l) 20 grudnia 2027 roku kwota - 18 580,75 zł
m) 20 stycznia 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
n) 20 lutego 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
o) 20 marca 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
p) 20 kwietnia 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
q) 20 maja 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
r) 20 czerwca 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
s) 20 lipca 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
t) 20 sierpnia 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
u) 20 września 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
v) 20 października 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
w) 20 listopada 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
x) 20 grudnia 2028 roku kwota - 31 625,00 zł
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całości kredytu w terminie wcześniejszym bez dodatkowych prowizji, opłat.
4. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty.
5. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
6. Spłata odsetek nastąpi po uruchomieniu kredytu miesięcznie w ostatnim dniu kończącym miesiąc.
7. W okresie karencji odsetki od udzielonego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca.
8. Jeżeli termin spłaty przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
9. Przy uruchomieniu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia uruchomienia kredytu. Zmiany stawki w całym okresie kredytowania należy dokonywać pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca.
10. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
11. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony.
12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się do egzekucji.
13. Koszty obsługi kredytu stanowią:
1) oprocentowanie kredytu.
2) prowizje od kwoty udzielonego kredytu
3) inne opłaty związane z udzieleniem kredytu,
14. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ze wskazaniem sposobu naliczania odsetek.
15. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
16. Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN)
17. Po uruchomieniu kredyt zostanie przekazany na konto bankowe Zamawiającego;
Nr 53 9013 1013 2600 0912 2000 0010
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp:„W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym” oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.), zwanej dalej k.c.: „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności”SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238125,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238125,26 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.