eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZimowe i letnie utrzymanie dróg w mieście Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe i letnie utrzymanie dróg w mieście Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe i letnie utrzymanie dróg w mieście Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf61b33b-cd42-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033297/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Letnie i zimowe utrzymanie dróg w mieście Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.25.2023.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 925923,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Zimowe i letnie utrzymanie dróg w mieście Elblągu
Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Elbląg.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie prac utrzymaniowych w okresie sezonu zimowego i letniego, polegających między innymi na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej, oczyszczaniu i sprzątaniu jezdni, parkingów, chodników, placów, ścieżek rowerowych, przystanków komunikacji zbiorowej, pętli autobusowych oraz opróżnianie i konserwację koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic w Elblągu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg obejmujące:
a) Usuwanie skutków zimy na jezdniach, parkingach i pętlach autobusowych przez odśnieżanie i posypywanie ich nawierzchni środkami stosowanymi do zwalczania śliskości zimowej;
b) Usuwanie skutków zimy na chodnikach, placach i przystankach komunikacji zbiorowej przez odśnieżanie i posypywanie ich nawierzchni środkami stosowanymi do zwalczania śliskości zimowej;
c) Pełnienie zimowego dyżuru całodobowego;
d) „Pozimowe” oczyszczanie powierzchni jezdni, parkingów i pętli autobusowych;
e) „Pozimowe” oczyszczanie chodników, placów, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacji zbiorowej.
2) Utrzymanie czystości dróg obejmujące:
a) Stałe utrzymanie czystości jezdni, parkingów i pętli autobusowych;
b) Stałe utrzymanie czystości chodników, placów, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacji zbiorowej;
c) Zraszanie jezdni, parkingów i pętli autobusowych w sezonie letnim;
d) Oczyszczanie jezdni, parkingów i pętli autobusowych nie objętych stałym utrzymaniem – interwencyjne;
e) Oczyszczanie chodników, placów, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacji zbiorowej nie objętych stałym utrzymaniem - interwencyjne;
f) Utrzymanie dyżuru całodobowego w zakresie sprzątania terenów pasa drogowego dróg publicznych i dróg wewnętrznych będących własnością Gminy Miasta Elbląg z odpadów i zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii, kolizji i wypadków pojazdów oraz innych nieprzewidzianych zdarzeń;
g) Ręczne oczyszczanie pasów drogowych z nieczystości stałych tj. papierów, puszek, butelek, kartonów itp.;
h) Wywóz liści i innych nieczystości m.in. uprzątniętych z chodników i pryzmowanych przez właścicieli nieruchomości przy krawędzi jezdni;
i) Ręczne oczyszczanie korytek ściekowych, cieków liniowych i skarpowych w pasach drogowych;
j) Zwalczanie traw i chwastów przy użyciu środków chwastobójczych.
3) Oczyszczanie i konserwacja koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic
Szczegółowy zakres usług w ramach niniejszego zamówienia został opisany w załącznikach do projektu Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
1) kierowanie pojazdami mechanicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia,
2) pozostałe czynności uzupełniające niezbędne do realizacji zamówienia
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
5. Pozostałe wymagania Zamawiającego i obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1385629,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385629,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1385629,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367431388

7.3.3) Ulica: Szańcowa 1

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1385629,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2023-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.