Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168185/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu modułowych ścianek do celów wystawienniczych wraz z pełnym osprzętowaniem do Sali (-1) oraz wybranych pomieszczeń w siedzibie głównej MuFo, ul. Rakowicka 22A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefitów
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-045
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=132791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu modułowych ścianek do celów wystawienniczych wraz z pełnym osprzętowaniem do Sali (-1) oraz wybranych pomieszczeń w siedzibie głównej MuFo, ul. Rakowicka 22A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb77367c-0be0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004646/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wykonanie systemu ścianek na potrzeby wystaw czasowych w MuFo Rakowicka 22A.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, RPMP.11.04.00-12-0102/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa systemu modułowych ścianek do celów
wystawienniczych wraz z pełnym osprzętowaniem do Sali (-1) i oraz wybranych pomieszczeń w siedzibie głównej MuFo, ul. Rakowicka 22A w ramach projektu: Adaptacja zabytkowego budynku dawnej zbrojowni przy ul. Rakowickiej na centrum wystawienniczo-edukacyjne Muzeum Fotografii w Krakowie.
Budynek jest zlokalizowany na dz. nr 219/19 – pow. 2 940 m2, 219/6 – pow. 3 520,00 m2., wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Budynek pełni funkcję głównej siedziby Muzeum Fotografii w Krakowie. Zakończone w nim zostały prace budowlane polegające na adaptacji zabytkowego budynku Zbrojowni dla potrzeb Muzeum Fotografii w Krakowie.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami. Źródło finansowania: ze środków Gminy Miejskiej Kraków.
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia, liczony od dnia następnego po dacie odbioru końcowego, z zastrzeżeniem zapisów Rozdziału XXII SWZ oraz 24 miesięczny okres rękojmi.
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i aprobaty techniczne oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty i aprobaty techniczne dotyczące gotowego wyrobu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem atesty, certyfikaty,
eklaracje zgodności i specyfikacje techniczne na zastosowane materiały, w tym:
a. opis zasad wymiany / konserwacji powierzchni
b. instrukcję montażu i demontażu systemu
c. instrukcję magazynowania, w tym transportu,
d. certyfikaty m.in. bezpieczeństwa, stabilności, przeciwpożarowe elementów systemu – wystawione przez zewnętrzne jednostki certyfikujące
wraz z przedmiotem zamówienia.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi,
specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.1 W sytuacji, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub miejsca pochodzenia opisywanego przedmiotu zamówienia określają one wyłącznie preferowaną jakość oraz poziom parametrów technicznych i/lub funkcjonalno-użytkowych, którymi zainteresowany jest zamawiający. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia towarzyszy zapis „lub równoważny”.
1.2 Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie urządzeń posiadających:
a. co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w opisie przedmiotu zamówienia;
b. parametry techniczne na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez zamawiającego (w tym zakresie zamawiający dopuszcza również rozwiązania lepsze niż opisane przez niego, w szczególności wynikające z unowocześnienia technologicznej linii produkcyjnej).
1.3 Każdy wykonawca składający ofertę równoważną jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-użytkowe określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane.
Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 7.09.2021 r. o godz.: 12:00, w Krakowie, ul. Rakowicka 22A. W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres:
sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 6.09.2021 r. do godz. 14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112310-4 - Ścianki działowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu w związku z art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186303,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186303,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komisariat II Policji - budowa nowej siedziby wraz z wiatą garażową i zagospodarowaniem terenu
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. ul. Chłapowskiego 45.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Przebudowa oraz remont łazienek ogólnodostępnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Darłowie przy ul. Franciszkańskiej 2
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi (Nr referencyjny: ZP/02/RB/SP5/24)
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.