eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup Firewalla sieciowego



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup Firewalla sieciowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327351897

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup Firewalla sieciowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178243f0-fbfe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041422/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa firewalla sieciowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158305/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/tp/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia był zakup firewalla sieciowego, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy. Realizacja zamówienia przebiega na warunkach określonych w umowie. Na etapie realizacji umowy, w trakcie odbioru jakościowego Zamawiający zastrzegł sobie możliwość dokonania badania dostarczonych urządzeń pod kątem spełniania wymagań umowy. Okres oraz warunki gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia: 36–miesięczna gwarancja oraz rękojmia za wady na warunkach określonych w SWZ, w tym w postanowieniach umowy i formularzu opis przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390968,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457055,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390968,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRALE IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393892156, REGON: 366094210

7.3.3) Ulica: Winogrady 18A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-663

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390968,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-07

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia wskazano w pkt. 8.3.) z zastrzeżeniem poniższego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy (zarówno urządzenia jak i licencje na oprogramowanie) w terminie do 70 dni od dnia zawarcia umowy. Subskrypcje oraz licencje winny obowiązywać w okresie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego. Realizacja umowy zakończy się z ostatnim dniem obowiązywania subskrypcji. Jeżeli jakakolwiek z funkcjonalności opisanych w punktach od 5.1. do 5.1.9. załącznika nr 1 do umowy (opisu przedmiotu umowy) wymaga licencji lub subskrypcji, należy ją dostarczyć na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego. Jeżeli dostarczona zostanie fizyczna maszyna należy zapewnić gwarancję oraz rękojmię na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego, na warunkach określonych w Umowie. Dostarczenie subskrypcji na funkcjonalność Sandboxing nastąpi na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.