Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157737/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00173440/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00179903/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ul. Solecka i ul. Sadowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 32) 324 24 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ul. Solecka i ul. Sadowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb76d0a-cdfd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025870/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Ul. Solecka i ul. Sadowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4076611,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Soleckiej i ul. Sadowej w Bieruniu, realizowanych w ramach zadania budżetowego pn.: „Ul. Solecka i ul. Sadowa”;
(przebudowa drogi - ul. Solecka o dł. 525m, przebudowa drogi - ul. Sadowa o dł.264m).
2. Zakres robót oraz ich opis znajduje się w SWZ oraz w załącznikach do SWZ tj.: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikami, w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami.
3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Szczegóły zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy , które stanowią załącznik do SWZ.
4. Zamówienie jest objęte zewnętrznym wsparciem finansowym:
Zamawiający oświadcza, że projekt: „Przebudowa ul. Soleckiej i ul. Sadowej w Bieruniu” uzyskał dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ul. Sadowa i ul. Solecka”, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia - konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zadanie będzie realizowane na terenie, który charakteryzuje się ograniczoną możliwością wyznaczania objazdów (w tym konieczność zapewnienia dojazdu do cmentarza), wobec czego Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w sposób umożliwiający zapewnienie komunikacji w obrębie inwestycji. Ulice: Solecka i Sadowa stanowią jeden ciąg komunikacyjny, który podlegał będzie przebudowie wraz z infrastrukturą. Dla tak złożonego zakresu robót zasadnym jest prowadzenie budowy przez jednego kierownika budowy, który zarówno będzie odpowiedzialny za cały proces realizacji inwestycji (m.in. za zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy, zaplecza, zapewnienie dostaw materiałów i dojazdu sprzętu na teren budowy oraz kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy), jak i za zdarzenia, jakie mogą zaistnieć w trakcie budowy. Kierownik budowy ma obowiązek nadzorowania/koordynowania wszystkich prac realizowanych w
ramach przedmiotowego zadania (w tym prace, którymi będą kierować kierownicy robót w danej specjalności, tj. branży instalacyjnej, energetycznej i teletechnicznej). Ponadto równocześnie z realizowanym zadaniem PGG S.A. o/KWK Piast-Ziemowit będzie wykonywała roboty związane z remontem przejazdu kolejowego, wykorzystując wprowadzony przez wykonawcę organizację ruchu.
Podział na części groziłby poniesieniem nadmiernych kosztów wykonania zamówienia oraz generowaniem nadmiernych trudności logistycznych oraz technicznych np. związanych z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne zakresy robót, co zagrażałoby właściwemu wykonaniu zamówienia. W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych zadań, przez które rozumie się: wykonanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji nawierzchni jezdni ul. Soleckiej, wskazanych w dziale „jezdnia”.
8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych lub usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
11. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
12. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki publiczne, , które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
19. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:
główny przedmiot:
45233140-2 Roboty drogowe
kody pomocnicze:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budowa rurociągów
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
34922100-7 Oznakowanie drogowe
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45122000-8 Próbne wykopy
45314310-7 Układanie kabli
71355000-1 Usługi pomiarowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45122000-8 - Próbne wykopy
45314310-7 - Układanie kabli
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3843912,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4815760,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3843912,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462954814
7.3.3) Ulica: Jedlińska 97
7.3.4) Miejscowość: Bojszowy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-220
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3843912,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziały ZRP i ZGRI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową typu plandeka dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji Hamacher, Becker Elektrotechnika, Emit, Apator, Elta, dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.