eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwest. pn. "Poprawa dostępności budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września w Jaśle" w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna''



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwest. pn.
„Poprawa dostępności budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września w Jaśle” w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwest. pn.
„Poprawa dostępności budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września w Jaśle” w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73391c67-bc42-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa dostępności budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września w Jaśle w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna''

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.II.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269696,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września w Jaśle” w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna''. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
2. Przedmiotem zamówienia jest montaż wewnętrznej pionowej platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową ściany zewnętrznej, stropów nad parterem i 1 piętrem oraz remont toalety w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle.
3. W szczególności należy wykonać następujący zakres prac:
1) platforma osobowa
a) Przełożenie istniejących instalacji wewnętrznych,
b) demontaż okien – 3 szt., zamurowanie otworów oraz uzupełnienie tynku,
c) wykonanie płyty fundamentowej pod szyb windowy,
d) wykonanie otworów pod szyb windowy w stropach nad parterem i I piętrem wraz z wykonaniem konstrukcji stalowej,
e) dostawa i montaż kompletnej platformy osobowej,
f) roboty instalacyjne branży elektrycznej,
g) pozostałe roboty budowlane wykończeniowe,
2) remont łazienki dla niepełnosprawnych o pow. około 12, 68 m2
a) rozbiórka ściany działowej i zamurowanie otworów,
b) uzupełnienie tynków,
c) montaż drzwi do toalety,
d) roboty instalacyjne branży sanitarnej i elektrycznej,
e) wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
f) wykonanie posadzki z płytek gresowych,
g) biały montaż
3) zakup i dostawa przenośnej pętli indukcyjnej o następujących parametrach:
a) urządzenie bezprzewodowe z zasięgiem do min. 15m w pomieszczeniach i do min. 40m na zewnątrz,
b) bateria typu Li-ion,
c) wbudowany potencjometr głośności i min 3 pozycje kontroli tonów,
d) zawartość: odbiornik, nadajnik, ładowarka, zasilacz x2, pętla indukcyjna na szyję, słuchawki, mikrofon bezprzewodowy, zestaw przejściówek do źródeł audio/TV, instrukcja obsługi, nalepki z piktogramem cewki indukcyjnej.
UWAGA
Przed zamówieniem platformy osobowej należy skonsultować dokumentację projektową z dostawcą urządzenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:
a) dokumentacja projektowa – załącznik nr 5 do SWZ;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316165,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316165,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAN-SYSTEM Łukasz Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842502030

7.3.3) Ulica: Boh. Westerplatte 27A

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316165,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.