Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774311300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@lambinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2449d169-f867-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016821/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ul. Obozowej w Łambinowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn. zm.) ze względu na unieważnienie procedury przetargowej z mocy art.255 pkt 1 na zadanie pn: „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach”, które zostało podzielone na 2 części: I-Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach. II– Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, ponieważ zarówno do I i II części nie zostały złożone żadne oferty wykonawców w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 13.04.2022r. do godz. 11:00. W związku z powyższym Zamawiający w celu realizacji zadań dla I i II części oraz skorzystania z wstępnej promesy udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 304.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8A.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego jest remont i modernizacja stacji uzdatniania wody poprzez wymianę istniejących wyeksploatowanych instalacji i urządzeń na nowe oraz montaż dodatkowego zbiornika wyrównawczego o pojemności V=150 m3 na zaprojektowanej płycie fundamentowej.
Zakres robót technologicznych instalacyjnych w ramach remontu i modernizacji stacji uzdatniania wody będzie obejmował:
Wymiana pomp głębinowych z orurowaniem,
wymiana zasuw, manometrów i wodomierzy oraz włazów w komorach studni wierconych,
wymiana zestawu aeracji /aeratorów/ oraz filtrów odżelaziaczy i odmanganiaczy na instalacje nowe,
kompletna wymiana orurowania stacji, montaż armatury do pomiaru ciśnienia i poboru próbek wody na filtrach i zestawie hydroforowym, montaż armatury do poboru próbek wody na rurociągach ze studni,
montaż nowego zestawu hydroforowego,
montaż nowej instalacji na podchloryn sodu,
montaż dmuchawy oraz nowej pompy do płukania filtrów,
montaż osuszacza powietrza w hali filtrów budynku SUW,
automatyczne sterowanie ciągiem technologicznym uzdatniania wody i zestawem tłoczącym wodę do sieci wodociągowej (automatyzacja pracy SUW)
system wizualizacji i nadzoru urządzeń SUW,
montaż sond hydrostatycznych i pływakowych w zbiornikach wyrównawczych wody uzdatnionej, wymiana ocieplenia i blachy zewnętrznej zbiorników wyrównawczych,
montaż sond hydrostatycznych i pływakowych w studniach głębinowych,
wymiana instalacji elektrycznej i rozdzielni głównej,
zapewnienie ciągłości dostawy wody do sieci wodociągowej w okresie remontu i modernizacji stacji.
wyposażenie SUW w awaryjny zestaw pomp głębinowych dla studni 2 i 2A.
wdrożenie systemu kompensacji energii biernej na instalacji elektrycznej.
wyposażenie SUW w awaryjny agregat prądotwórczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
42113110-8 - Płyty fundamentowe
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2750000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXEN TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982175796
7.3.3) Ulica: Odkrywców 55
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-212
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2750000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Płyty fundamentowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.