Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201545/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienki w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NASZ DOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665254
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Derkacza 10
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322321960
1.5.8.) Numer faksu: 322321960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsd.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsn.bip.gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dpsd.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/131251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łazienki w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55d06636-e7c4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007604/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienki w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201545/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPSD.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn. "Remont łazienki w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10", w ramach którego przewiduje się m.in.:
1) wykonanie robót budowlanych, a w szczególności:
a) skucie tynków wewnętrznych i posadzki;
b) wykonanie wylewki samopoziomującej;
c) ułożenie ceramiki podłogowej i ściennej;
d) wykonanie tynków i gładzi gipsowych;
e) pomalowanie wszystkich pomieszczeń;
f) wymiana instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej;
g) instalacja oświetlenia podstawowego oraz gniazd wtykowych;
wraz z robotami towarzyszącymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 15 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ZAŁĄCZNIK NR 16 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
- wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ) i Specyfikacja Warunków Zamówienia;
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego.
UWAGA
Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym jego funkcjonowanie, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego.
UWAGA
Zamawiający nie przewiduje czynności bezpośrednio w zakresie przedmiotu zamówienia, których wykonywanie wymagałoby użycia pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33) ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, zobowiązany będzie dostarczyć oświadczenie, że w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym do wykonywania przedmiotu umowy:
1) nie będzie wykorzystywał pojazdów samochodowych lub,
2) będzie wykorzystywał nie więcej niż 4 pojazdy samochodowe lub,
3) będzie wykorzystywał więcej niż 4 pojazdy samochodowe.
W przypadku, gdy liczba pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu umowy będzie większa niż 4 pojazdy, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym wykorzystywanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy wynosi co najmniej 10%, zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (w brzmieniu obowiązującym na dzień 24 grudnia 2021 r., tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z pózn. zm.).
W przypadku zmiany przepisów ustawy o elektromobilności wymagania określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy.
Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji musi być taki sam jak termin rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi musi być taki sam jak termin gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 pkt. 2 w związku z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z pózn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu".
Uzasadnienie faktyczne:
a) Odrzucenie oferty nr 1 złożoną przez firmę:
FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWA MABAPA PIOTR CHUDOBA
UL. IGNACEGO DASZYŃSKIEGO 427, 44-151 GLIWICE
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.06.2022r. do godz. 11:00 została złożona 1 oferta.
Zamawiający dokonał badania i oceny złożonej oferty, a następnie zbadał czy oferta nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oferta nr 1 została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z pózn. zm.) "Zamawiający odrzuca
ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu", z uwagi na niewłaściwe zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT, który stanowi błąd w obliczeniu ceny i nie podlega poprawie. Wykonawca zastosował niewłaściwą stawkę VAT, tj. w formularzu oferty oraz w kosztorysie ofertowym zastosował stawkę podatku VAT w wysokości 23%, podczas gdy powinien zastosować stawkę VAT 8%.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Kąpieliska Leśnego w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) ... Znak sprawy: DZPZ.283.8.2025.MW
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.