Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i oprogramowania Magazynu Składników Krwi w tym przeglądy techniczne, walidacje, diagnostyka naprawy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa.....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i oprogramowania Magazynu Składników Krwi w tym przeglądy techniczne, walidacje, diagnostyka naprawy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa.....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07787e17-ca1e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1.1. Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, t.j. ) , tj. usługa jest związana z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów- nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia
1.2.Uzasadnienie faktyczne:
Wyłączność praw autorskich na rzecz urządzeń i oprogramowania M2M , wynika z złożonych oświadczeń.
Ponadto zamówienie z wolnej ręki jest zasadne, gdyż z przyczyn technicznych lub ewentualna zmiana urządzeń i systemu wiązałaby się z niewspółmiernymi trudnościami we wdrożeniu, imporcie danych oraz z wystąpieniem licznych błędów skutkujących przestojami w produkcji i wystąpieniem możliwości braku bezpieczeństwa krwi i jej preparatów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11.P.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.Opis przedmiotu zamówienia oraz informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania na:
usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i wyposażenia mrożni ( innych niż urządzenia chłodnicze), oprogramowania sterującego mrożniami automatycznymi
a) bieżąca konserwacja oraz utrzymanie w sprawności urządzeń każdej z pięciu Mroźni ( bez urządzeń chłodniczych) przez konieczne przeglądy techniczne, diagnostykę nieprawidłowości w celu przeciwdziałania awariom
b) usuwanie awarii na podstawie zlecenia
c) przeprowadzenie jednego pełnego udokumentowanego rocznego przeglądu technicznego każdej z pięciu Mroźni oraz prowadzenie przeglądów gwarantujących bezpieczeństwo ludzi i składników w szczególności dla mrożni automatycznych według potrzeb
d) świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego w zakresie usługi informatycznej zawierającej:
1. tzn.: opiekę i zapewnienie prawidłowego działania oprogramowania pozwalającego na identyfikację miejsca składowania,
oprogramowania pozwalającego sterować mroźnią automatyczną,
baz danych wykorzystanych dla oprogramowania identyfikacji miejsca składowania i sterowania mroźnią,
2. diagnostyka nieprawidłowości w celu przeciwdziałania awarii oprogramowania i /lub naprawa zgodnie ze zleceniem.
3. diagnostyka nieprawidłowości w celu przeciwdziałania awarii oprogramowania do transmisji danych i/lub naprawa zgodnie ze zleceniem.
4. zmiana/dostosowanie oprogramowania do potrzeb Zamawiającego wraz z dokumentacją zmiany i kwalifikacją.
e) formalne i techniczne zabezpieczenie przetwarzanych danych wynikających z współpracy oprogramowania Mroźni z lokalnym systemem produkcyjnym, w tym zasad zdalnego dostępu do serwera.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M2M Team Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142481340
7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 11/13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-261
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wynajem agregatu wody lodowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie kompleksowej usługi IT
- usługa audytu infrastruktury sieciowej na potrzeby 5 WSZK
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.