Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00142953/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00142953/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00142953/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00143899/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00143978/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek - "Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach" - III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (071)312 62 24 wew. 36
1.5.8.) Numer faksu: (071)312 62 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek - "Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach" - III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7852dfcd-f691-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Żłobek pod Trzema Wieżami-Maluch +2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1897969,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu w ramach zadania pn. „Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” -projekt współfinansowany ze środków „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”,.2. Teren objęty zakresem prac mieści się na działce nr 137 oraz 138/3 w Prusicach w ścisłym centrum historycznej zabudowy. Na działce zlokalizowany jest budynek oświatowy oraz infrastruktura podziemna. Obiekt ze względu na konieczność remontu jest obecnie nieużytkowany. Dostęp do obiektu zapewniony jest od strony ulic okalających, tj. ulicy Szkolnej, Jana Pawła II oraz T. Kościuszki.3. W zakresie zagospodarowania terenu przewiduje się budowę utwardzonego dojścia, placu gospodarczego, boksu śmietnikowego. Zagospodarowanie terenu obejmuje również przebudowę istniejących schodów zewnętrznych od strony północnej. Inwestycja zachowuje istniejącą zieleń wysoką tuż przy budynku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: projekt umowy a następnie projekt budowalny, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia w nich jakiejkolwiek pozycji obciąża Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 1022022,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu w ramach zadania pn. „Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” -projekt współfinansowany ze środków „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”, 2. Teren objęty zakresem prac mieści się na działce nr 137 oraz 138/3 w Prusicach w ścisłym centrum historycznej zabudowy. Na działce zlokalizowany jest budynek oświatowy oraz infrastruktura podziemna. Obiekt ze względu na konieczność remontu jest obecnie nieużytkowany. Dostęp do obiektu zapewniony jest od strony ulic okalających, tj. ulicy Szkolnej, Jana Pawła II oraz T. Kościuszki.3. W zakresie zagospodarowania terenu przewiduje się budowę utwardzonego dojścia, placu gospodarczego, boksu śmietnikowego. Zagospodarowanie terenu obejmuje również przebudowę istniejących schodów zewnętrznych od strony północnej. Inwestycja zachowuje istniejącą zieleń wysoką tuż przy budynku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: projekt umowy a następnie projekt budowalny, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia w nich jakiejkolwiek pozycji obciąża Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 371148,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu w ramach zadania pn. „Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” -projekt współfinansowany ze środków „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”.2. Teren objęty zakresem prac mieści się na działce nr 137 oraz 138/3 w Prusicach w ścisłym centrum historycznej zabudowy. Na działce zlokalizowany jest budynek oświatowy oraz infrastruktura podziemna. Obiekt ze względu na konieczność remontu jest obecnie nieużytkowany. Dostęp do obiektu zapewniony jest od strony ulic okalających, tj. ulicy Szkolnej, Jana Pawła II oraz T. Kościuszki.3. W zakresie zagospodarowania terenu przewiduje się budowę utwardzonego dojścia, placu gospodarczego, boksu śmietnikowego. Zagospodarowanie terenu obejmuje również przebudowę istniejących schodów zewnętrznych od strony północnej. Inwestycja zachowuje istniejącą zieleń wysoką tuż przy budynku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: projekt umowy a następnie projekt budowalny, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia w nich jakiejkolwiek pozycji obciąża Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 223227,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu w ramach zadania pn. „Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” -projekt współfinansowany ze środków „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”, 2. Teren objęty zakresem prac mieści się na działce nr 137 oraz 138/3 w Prusicach w ścisłym centrum historycznej zabudowy. Na działce zlokalizowany jest budynek oświatowy oraz infrastruktura podziemna. Obiekt ze względu na konieczność remontu jest obecnie nieużytkowany. Dostęp do obiektu zapewniony jest od strony ulic okalających, tj. ulicy Szkolnej, Jana Pawła II oraz T. Kościuszki.3. W zakresie zagospodarowania terenu przewiduje się budowę utwardzonego dojścia, placu gospodarczego, boksu śmietnikowego. Zagospodarowanie terenu obejmuje również przebudowę istniejących schodów zewnętrznych od strony północnej. Inwestycja zachowuje istniejącą zieleń wysoką tuż przy budynku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: projekt umowy a następnie projekt budowalny, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia w nich jakiejkolwiek pozycji obciąża Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 139727,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1372274,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372274,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1372274,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Budowlanych i Przemysłowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-129-91-77
7.3.3) Ulica: Wrocławska 52
7.3.4) Miejscowość: Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I PRZEMYSŁOWYCH KWIATKOWSKI PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1372274,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert w zakresie części nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Art. 255 ustawy PZP stanowi, iż: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Wobec powyższego w wyniku wystąpienia przesłanki ustawowej postępowanie unieważnia się.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-INSTAL "LEWAN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151232138
7.3.3) Ulica: Żmigrodzka 16a
7.3.4) Miejscowość: Skokowa
7.3.5) Kod pocztowy: 55-110
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168996,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168996,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168996,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FDM Maciej Matusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915814188
7.3.4) Miejscowość: Kędzie 32
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Lewandowski ELEKTRO-INSTAL "LEWAN"
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Lewandowski ELEKTRO-INSTAL "LEWAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168996,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-05INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Kije (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.