Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00064712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska w roku 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618977174
1.5.8.) Numer faksu: 678977124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska w roku 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-240bab12-bab7-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026684/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zmówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska w roku 2024.
4.2. Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje uzupełnienie ubytków o grubości uszkodzeń średnio do 5,0cm, masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni. Zamawiający planuje wbudować w roku 2024 - 350 ton masy mineralno-asfaltowej na gorąco.
4.3. Zakres prac do wykonania:
wycięcie uszkodzonych /zaniżonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów;
oczyszczenie i ewentualne osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu;
ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem;
skropienie naprawianego miejsca i zasmarowanie krawędzi emulsją asfaltową;
rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej
zagęszczenie ułożonej warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej przy użyciu walca o masie min. 300 kg;
utylizacja lub zagospodarowanie materiału pozyskanego w trakcie naprawy ubytków a w szczególności z wycięć łat w nawierzchni jezdni.
4.4. Wymagania ogólne i jakość robót:
4.4.1. Umowa zostanie zawarta na okres 9 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania planowanej ilości masy bitumicznej.
4.4.2. Realizacja całego przedmiotu umowy odbywać się będzie okresowo na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których określone zostaną miejsca do napraw oraz osoba do kontaktu i potwierdzenia odbioru robót.
4.4.3. Wykonawca bez względu na okoliczności winien w zadeklarowanym czasie reakcji wstawić się do realizacji usługi. W uzasadnionych przypadkach (takich jak niesprzyjające warunki atmosferyczne,..) może Wykonawca zostać zwolniony z podjęcia czynności po protokolarnym spisaniu czynników wpływających na zaniechanie działań, przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
4.4.4. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST D - 05.03.17), obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.4.5. Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, z dnia załadunku.
4.4.6. W przypadku stwierdzenia ubytku o grubości uszkodzeń powyżej 5,0 cm, należy sporządzić dokumentację fotograficzną wraz z podaniem wymiarów i lokalizacji wykonanej łaty.
4.4.7. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
4.4.8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
4.4.9. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383575,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383575,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRIKBAU Anna Nowacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721008580
7.3.3) Ulica: Śremska 27
7.3.4) Miejscowość: Kórnik
7.3.5) Kod pocztowy: 62-035
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383575,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Świadczenie usług pocztowych w latach 2025-2026 na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach
- Wykonanie sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opałowego w ilości do 30 000 litrów
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.