Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128908/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7c7de2-ef67-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Rewitalizacja parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128908/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1955603,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: „Rewitalizacja parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach.” w ramach zadania budżetowego pn. „Rewitalizacja parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach” (Dz. 900, Rozdz.90095, Paragraf 6050).
Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie dokumentów inwestycji: projektów budowlanych, wykonawczych, STWiOR oraz opisów pozycji przedmiaru autorstwa: SLZ Pracownia Projektowa ARCHITEKT z siedzibą w Polkowicach, ul. Rynek 21/2, 59-100 Polkowice.
Podstawa wykonania robót budowlanych:
- zaświadczenie nr 53.2021 z dnia 26.01.2021 Starosty Polkowickiego o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, polegających na rozbudowie oraz przebudowie sieci oświetlenia terenu, budowie kanalizacji kablowej, montażu elementów małej architektury w ramach rewitalizacji parku w m. Polkowice przy ul. Kopalnianej,
- dokumentacja techniczna rewitalizacji parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach
Teren inwestycji znajduje się w Polkowicach przy ul. Kopalnianej i obejmuje obszar działek o numerach ewidencyjnych nr 17, 18, 21, 13/2, 90, 71, 305 obręb 01 i 02 jednostka ewidencyjna 021604_4.
Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja parku przy ul. Kopalnianej w Polkowicach w szczególności w zakresie:
1) przebudowy oświetlenia parkowego w niewielkim zakresie z dostosowaniem do nowego rewitalizowanego układu komunikacyjnego parku
2) remontu/wymiany istniejących słupów i opraw,
3) wykonania iluminacji obiektów małej architektury, w tym w miejscach projektowanych/ rewitalizowanych placów,
4) budowy i montażu oraz wymiany i wprowadzenia nowych obiektów małej architektury w tym, ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery, postumentów, tablic informacyjnych, niskich płotków odgradzających ścieżki piesze od terenów zielonych. W ramach zadania Wykonawca opracuje i wykona wypełnienie tablic informacyjnych treściami przekazanymi przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania,
5) utwardzenia terenu z przeznaczeniem na ciągi ścieżek pieszo-rowerowych (nawierzchnia asfaltowa z obrzeżami granitowymi),
6) wykonania nowych utwardzeń ciągów pieszych,
7) remontów istniejących cięgów komunikacyjnych- przedeptów (nawierzchnia mineralna przepuszczalna
8) demontażu istniejących schodów terenowych na końcu przedeptu w części południowej.
9) remontu istniejącego ciągu pieszo-jezdnego z wymianą nawierzchni z kostki betonowej na granitową,
10) zlokalizowania kanalizacji teletechnicznej wzdłuż nowych tras utwardzeń terenu dla zapewnienia późniejszego wykonania instalacji teletechnicznej,
11) utwardzenia placu reprezentacyjnego i zaaranżowanie jako miejsca pamięci - wykonanie utwardzenia z płyt i kostki granitowej wraz z aranżacją, w tym ustawienie postumentów z tablicami pamiątkowymi – w południowej części działki nr 17,
12) wykonania placu o nawierzchni mineralnej przepuszczalnej analogicznej do ciągów pieszych wraz z postumentem,
13) rewitalizacji istniejącej i wykonania nowej szaty roślinnej,
14) utrzymania żywotności i pielęgnacji wykonanej szaty roślinnej, w tym także drzew przesadzonych i nasadzonych w ramach nasadzeń zastępczych, w okresie gwarancji, a w przypadku obumarcia rośliny w okresie gwarancji wymiany na nową, w terminie określonym przez Zamawiającego w przeglądzie gwarancyjnym.
Z uwagi na charakter parku i występowanie starych drzew część prac, szczególnie w obrębie ścieżki wzdłuż cmentarza, należy prowadzić ręcznie bez wykorzystywania pojazdów i sprzętów mechanicznych. Zniszczone tereny, szczególnie trawiaste, należy przywrócić do stanu pierwotnego. Nawierzchnię asfaltową należy wykonywać z użyciem wąskich rozściełaczy i z zastosowaniem pojazdów dostosowanych wielkością do terenu inwestycji. Teren nie pozwala na zastosowanie typowych rozściełaczy i podawania mieszanki asfaltowej z kotła produkcyjno-transportowego do asfaltu lanego.
Zakres szczegółowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami inwestycji takimi jak:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opisy pozycji przedmiarów robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2188733,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2482000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2188733,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Usługowa Stanisław Cap
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001109
7.3.3) Ulica: Święty Wojciech 52
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2188733,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) rozpoczęcie: w dniu przekazania placu budowy (nie później niż w terminie 14 dni po podpisaniu niniejszej umowy),
b) zakończenie: do 5 miesięcy od daty przekazania placu budowy. Za termin zakończenia robót przyjmuje się datę pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu o faktycznych zakończeniu robót przez Wykonawcę i gotowości do odbioru.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni dróg utwardzonych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
- Budowa skateparku w Krzeszowicach
- Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klementowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.