eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaBudowa oświetlenia ulicy Dedala w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicy Dedala w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mzd/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicy Dedala w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb230566-b594-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015310/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa oświetlenia ulicy Dedala w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112095/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.91.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje między innymi:
a) budowę linii kablowej NA2XY-J 4x35 mm kwadratowego, 1kV o łącznej długości 535m;
b) budowę 12 aluminiowych anodowanych słupów oświetlenia ulicznego o wysokości 7m powyżej poziomu terenu
z oprawą zabudowaną na wierzchołku;
c) budowę 5 aluminiowych anodowanych słupów oświetlenia ulicznego o wysokości 6m powyżej poziomu terenu z oprawą zabudowaną na wierzchołku;
d) montaż 17 opraw oświetlenia ulicznego ze źródłem światła LED spełniające wymagania normy PN-EN 13201 dla klasy oświetleniowej M6;
e) budowę szafy oświetlenia ulicznego SOU.

UWAGA:
Zakres budowy oświetlenia ogranicza się o stanowisko słupowe nr 9.
Zamawiający wymaga zastosowanie ochrony przeciwprzepięciowej w szafie oświetleniowej poprzez
jej przystosowanie i wyposażenie w ogranicznik przepięć klasy B+C.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie słupów kompozytowych o parametrach technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. Rodzaj materiału i sposób wykonania słupów oświetleniowych musi być jednakowy
dla zakresu całego zadania. Przy zastosowaniu słupów z materiałów dielektrycznych należy zapewnić odprowadzanie ładunków elektrostatycznych do ziemi z opraw oświetleniowych LED.
Zastosowane oprawy oświetleniowe muszą być dobrane w sposób zapewniający spełnienie wymagań normy PN EN 13201 dla klasy oświetleniowej M6. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu obliczenia fotometryczne potwierdzające spełnienie tych warunków dla zastosowanych opraw. Szczegółowy opis oprawy oświetleniowej stanowi załączniku nr 10 do SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 48 miesięcznej, a maksymalnie 72 miesięcznej gwarancji
i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129039,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234854,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129039,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energjon Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.3) Ulica: Kozierogi 36

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-391

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104909,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.