Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096098/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00110794/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż”. Zamówienie udzielane w 4 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.) działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wandy 6
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-322
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż”. Zamówienie udzielane w 4 częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14d77c7d-a9af-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Dostosowanie oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż. Zamówienie udzielane w 4 częściach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096098/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2107415,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Oddział Żłobka Miejskiego ul. Bytomska 8a, 40-149 Katowice.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania zamurowań i wyburzeń w zakresie otworowania pod drzwi wraz z wykonaniem nowych nadproży,
- wydzielenia klatek schodowych ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 i drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS 30,
- wydzielenia opracowywanej części obiektu od biblioteki zaliczonej do kategorii zagrożenia ludzi ZL III stropem o klasie odporności ogniowej REI 60 oraz ścianami o klasie odporności ogniowej REI 120,
- wydzielenia pożarowego pomieszczenia wymiennikowni (1.26) oraz magazynu (1.23) ścianami o klasie odporności REI 60 i drzwiami o klasie odporności ogniowej co najmniej EI 30,
- podziału budynku na dwie strefy pożarowe o powierzchniach mniejszych niż dopuszczalne,
- wymiany istniejącej izolacji na ścianach oddzielenia pożarowego o klasie odporności ogniowej EI 60 i szerokości 2 m – pas niepalny,
- wymiany w pasie niepalnym stolarki okiennej na nową o klasie odporności ogniowej EI 60,
- wymiany istniejących w budynku hydrantów na hydranty 25 z wężem półsztywnym zgodnie z zapotrzebowaniem danej strefy pożarowej,
- zabezpieczenia szczelin dylatacyjnych dostępnych od wewnątrz do klasy odporności ogniowej EI 120,
- demontażu ścian działowych i wykonanie nowych ścian działowych z płyt gipsowo kartonowych w oznaczonej na rysunkach klasie odporności ogniowej (REI 60),
- wykonania dwóch klap oddymiających w przestrzeni ostatniej kondygnacji w klatkach schodowych,
- zapewnienia odpowiedniego napowietrzania przestrzeni trójbiegowej klatki schodowej poprzez wymianę okna w pomieszczeniu oznaczonym symbolem 1.24,
- zapewnienia odpowiedniego napowietrzania przestrzeni dwubiegowej klatki schodowej poprzez wykonanie wentylatora napowietrzającego w przestrzeni dwubiegowej klatki schodowej,
- wymiany klap wyłazowych na klapy o odporności EI 60,
- wyposażenia w samozamykacze drzwi stanowiących wyjścia ewakuacyjne z pomieszczeń w przypadku gdy zawężają one wymaganą szerokość korytarza,
- wyposażenia dróg ewakuacyjnych w budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu co najmniej 5lx,
- wykonania systemu sterowania oddymianiem,
- wyposażenia pomieszczeń, w których mogą przebywać dzieci w autonomiczne czujki dymu,
- zabezpieczenia przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach oddzielenia przeciwpożarowego w klasie tych przegród
- instalacji wyłącznika głównego prądu ze zdalnym sterowaniem,
- prac towarzyszących, m.in.: wykucia pod nadproża, uzupełnienia i zamurowania ścian pustakami, roboty adaptacyjne przy montażu nowych okien i drzwi, roboty towarzyszące montażowi klap dymowych z wykończeniem od strony poddasza i dachu, wykonanie uszczelnienia ogniochronnego pomiędzy stropem a ścianami murowanymi, wymiana i montaż nowych balustrad, malowanie stalowych balustrad i pochwytów, malowanie wewnątrz, utylizacja i wywóz materiałów.
Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- projektowane postanowienia umowne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 513034,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Oddział Żłobka Miejskiego ul. Ordona 3a, 40-164 Katowice.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania zamurowań i wyburzeń w zakresie otworowania pod drzwi wraz z wykonaniem nowych nadproży,
- wydzielenia nadziemnych części klatek schodowych ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 i drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS 30 oraz wydzielenie podziemnych części klatek schodowych ścianami o klasie odporności ogniowej REI 120 i drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS 60 lub EIS200 60,
- zabezpieczenia stropu nad kondygnacją podziemną do klasy odporności ogniowej REI 120,
- wydzielenia pożarowego pomieszczenia węzła CO ścianami o klasie odporności REI 60 i drzwiami o klasie odporności ogniowej co najmniej EI 30,
- podziału budynku na trzy strefy pożarowe o powierzchniach mniejszych niż dopuszczalne,
- wymiany istniejących w budynku hydrantów na hydranty 25 z wężem półsztywnym zgodnie z zapotrzebowaniem danej strefy pożarowej,
- zabezpieczenia szczelin dylatacyjnych dostępnych od wewnątrz do klasy odporności ogniowej EI 120,
- demontażu ścian działowych oraz zestawów okienno-drzwiowych i budowa nowych ścian działowych z płyt gipsowo kartonowych w oznaczonej na rysunkach klasie odporności ogniowej (parter oraz piętro +1: brak odporności lub REI 60; piętro -1: REI 120),
- wykonania dwóch klap oddymiających w przestrzeni ostatniej kondygnacji w klatkach schodowych,
- zapewnienia odpowiedniego napowietrzania przestrzeni klatki schodowej poprzez wymianę okien w pomieszczeniu oznaczonym symbolem 1.09 oraz drzwi wyjściowych;
- wyposażenia w samozamykacze drzwi stanowiących wyjścia ewakuacyjne z pomieszczeń w przypadku gdy zawężają one wymaganą szerokość korytarza,
- wyposażenia dróg ewakuacyjnych w budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu co najmniej 5lx,
- wykonania systemu sterowania oddymianiem,
- wyposażenia pomieszczeń w których mogą przebywać dzieci w autonomiczne czujki dymu,
- zabezpieczenia przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach oddzielenia przeciwpożarowego w klasie tych przegród,
- instalacji wyłącznika głównego prądu ze zdalnym sterowaniem,
- prac towarzyszących, m.in.: wykucia pod nadproża, uzupełnienia i zamurowania ścian pustakami, roboty adaptacyjne przy montażu nowych okien i drzwi, roboty towarzyszące montażowi klap dymowych z wykończeniem od strony poddasza i dachu, wykonanie uszczelnienia ogniochronnego pomiędzy stropem a ścianami murowanymi, wymiana i montaż nowych balustrad, malowanie stalowych balustrad, malowanie wewnątrz, utylizacja i wywóz materiałów.
Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 536543,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - – Oddział Żłobka Miejskiego wraz z Miejskim Przedszkolem nr 89 ul. Zadole 24a/26a, 40-719 KatowiceW ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- prac rozbiórkowych istniejącej bramy wjazdowej i fragmentu ogrodzenia,
- przebudowy ogrodzenia,
- demontażu istniejącej i wykonania nawierzchni asfaltowej,
- wydzielenia klatek schodowych K1 i K3 ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 i drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS 30,
- podziału budynku na trzy strefy pożarowe o powierzchniach mniejszych niż dopuszczalne,
- wydzielenia pożarowe pomieszczenia kotłowni (-1.1) oraz przyłącza C.O. (-1.9) ścianami o klasie odporności REI 60 i drzwiami o klasie odporności ogniowej co najmniej EI 30,
- wymiany istniejącej izolacji na ścianach oddzielenia pożarowego o klasie odporności ogniowej EI 60 i szerokości 2 m – pas niepalny,
- wymiany stolarki okiennej na nową o klasie odporności ogniowej EI 60 w pasie niepalnym,
- wymiany istniejących w budynku hydrantów na hydranty 25 z wężem półsztywnym zgodnie z zapotrzebowaniem danej strefy pożarowej,
- demontażu ścian działowych i budowa nowych ścian działowych z płyt gipsowo kartonowych w oznaczonej na rysunkach klasie odporności ogniowej (REI 60),
- wykonania dwóch klap oddymiających w przestrzeni ostatniej kondygnacji w klatkach schodowych,
- wyposażenia w samozamykacze drzwi stanowiących wyjścia ewakuacyjne z pomieszczeń w przypadku gdy zawężają one wymaganą szerokość korytarza,
- wyposażenia dróg ewakuacyjnych w budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu co najmniej 5lx,
- wykonania systemu sterowania oddymianiem,
- wyposażenia pomieszczeń w których mogą przebywać dzieci w autonomiczne czujki dymu,
- zabezpieczenia przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach oddzielenia przeciwpożarowego w klasie tych przegród,
- wymiany głównych przeciwpożarowych wyłączników prądu.
- wykonania zamurowań i wyburzeń w zakresie otworowania pod drzwi wraz z wykonaniem nowych nadproży,
- prac towarzyszących m.in.: wykucia pod nadproża, uzupełnienia i zamurowania ścian pustakami, roboty adaptacyjne przy montażu nowych okien i drzwi, roboty towarzyszące montażowi klap dymowych z wykończeniem od strony poddasza i dachu, wykonanie uszczelnienia ogniochronnego pomiędzy stropem a ścianami murowanymi, malowanie wewnątrz, utylizacja i wywóz materiałów.
Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 534063,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Oddział Żłobka Miejskiego wraz z Miejskim Przedszkolem nr 65 ul. Ciesielska 1,40-379 Katowice.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania zamurowań i wyburzeń w zakresie otworowania pod drzwi i okna wraz z wykonaniem nowych nadproży,
- demontażu ścian działowych i budowy nowych z płyt gipsowo-kartonowych w oznaczonej na rysunkach klasie odporności ogniowej,
- wydzielenia klatek schodowych ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 i drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS30, EIS60.
- wydzielenia pożarowgo pomieszczenia wymiennikowni (numer -1.7) znajdującego się w piwnicy za pomocą ścian REI60, stropu REI120 oraz 2 sztukami drzwi jednoskrzydłowych o klasie EI30,
- wydzielenia pożarowego pomieszczenia technicznego (numer 0,32) za pomocą ścian i stropów REI 60 oraz drzwi o klasie EIS30,
- wymiany istniejącej izolacji na ścianach oddzielenia pożarowego (ściana wschodnia i zachodnia) o klasie odporności ogniowej REI 120 i szerokości 4m,
- w pasie ściany oddzielenia pożarowego istniejącą stolarkę okienną (ściana wschodnia 1 sztuka i zachodnia 1 sztuka) należy wymienić na nową o klasie odporności ogniowej EI 60,
- wymiany części stolarki drzwiowej na drzwi o odpowiedniej szerokości w świetle zgodnie z warunkami technicznymi,
- demontażu stropu nad piętrem w klatkach schodowych K1 oraz K3, obudowanie otworu ściankami z płyt gipsowo kartonowych na poddaszu o odporności EI60.
- demontażu stropu nad piętrem w klatce schodowej K2, montaż nowego stropu z płyt gipsowo kartonowych na poddaszu o odporności EI60.
- montażu okien oddymiających w klatkach schodowych K1 (2 sztuki - okna dachowe oddymiające 78 x 140cm), K2 (1 sztuka - okna dachowe oddymiające 78 x 140cm) oraz K3 (2 sztuki - okna dachowe oddymiające 78 x 140cm).
- zabezpieczenia środkiem ogniochronnym drewnianych elementów stanowiących wykończenie schodów żelbetowych w klatce schodowej K1 oraz K2,
- wyposażenia w samozamykacze drzwi stanowiących wyjścia ewakuacyjne z pomieszczeń w przypadku gdy zawężają one wymaganą szerokość korytarza,
- wyposażenia dróg ewakuacyjnych w budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu co najmniej 5lx,
- wykonania systemu sterowania oddymianiem,
- wyposażenia pomieszczeń w których mogą przebywać dzieci w autonomiczne czujki dymu,
- zabezpieczenia przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach oddzielenia przeciwpożarowego w klasie tych przegród,
- przełożenia hydrantów istniejących i dodanie nowych w budynku,
- instalacji wyłącznika głównego prądu ze zdalnym sterowaniem,
- wykonania prac towarzyszących, m.in.: wykucia pod nadproża, uzupełnienia i zamurowania ścian pustakami, roboty adaptacyjne przy montażu nowych okien i drzwi, roboty towarzyszące montażowi klap dymowych z wykończeniem od strony poddasza i dachu, wykonanie uszczelnienia ogniochronnego pomiędzy stropem a ścianami murowanymi, wymiana i montaż nowych balustrad, malowanie stalowych balustrad i pochwytów, malowanie wewnątrz, utylizacja i wywóz materiałów.
Szczegółowy zakres prac określa:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- projektowane postanowienia umowne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112310-4 - Ścianki działowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 523774,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711505,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857043,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 857043,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JS INVEST Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252462453
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 857043,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu” w związku z art. 263 ustawy PZP cyt.: „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W dniu 23.05.2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - Firmę POL BUD Sylwester Brzozowski ul. Sokolska 80/209, 40-087 Katowice i wyznaczył termin podpisania umowy. W dniu 6.06.2022 r. Wykonawca pisemnie poinformował Zamawiającego, iż nie przystąpi do podpisania umowy. W postępowaniu w części II złożono 2 oferty. W zaistniałej sytuacji Zamawiający, opierając się na art. 263 ustawy PZP, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu i zgodnie z art. 274 ust. 1ustawy PZP, wezwał Wykonawcę, tj. Remelit Sp. z o.o. ul. J. Wolnego 12, 40-857 Katowice, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do 13.06.2022 (pismo nr KISA/DIK/ES/62/06/2022 z dn. 07.06.2022 r.). Złożone przez Wykonawcę dokumenty były niekompletne i zawierały błędy, w związku z powyższym zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy PZP wezwano Wykonawcę do ich uzupełnienia do dnia 24.06.2022 r do godz. 9.00. Przesłane przez Wykonawcę dokumenty nie zostały złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP cyt.:
„nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748170,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748170,98 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824886,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824886,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824886,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM Budowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 2769196
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-486
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824886,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23.05.2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - Firmę POL BUD Sylwester Brzozowski ul. Sokolska 80/209, 40-087 Katowice i wyznaczył termin podpisania umowy. W dniu 6.06.2022 r. Wykonawca pisemnie poinformował Zamawiającego, iż nie przystąpi do podpisania umowy.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowym postępowaniu, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. Zamawiający nie dysponuje inną ofertą z uwagi na fakt jej odrzucenia a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733870,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733870,89 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.