Og³oszenie z dnia 2022-07-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00311837/01 - Wynik z dnia 2022-08-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wymiana pod³ogi hali i sali gimnastycznej w SP 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 IM. KORNELA MAKUSZYÑSKIEGO W POLKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000268346
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. D±browskiego 1 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 845 14 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2.polkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Inwestor zastêpczy: firma BUDSTYL Rafa³ Dziedzic
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6921315658
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Niemcewicza 16
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100
1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.11.9.) Numer telefonu: 501 879 437
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: rafdz2012@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.sp2.polkowice.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana pod³ogi hali i sali gimnastycznej w SP 2”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0839cff3-f902-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00235643
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00088411/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana pod³ogi hali i sali gimnastycznej w SP2
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.gminapolkowice.pl/sp2,m,1198,przetargi.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego postêpowania (Og³oszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców o postêpowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)
b) ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do komunikacji, SK£ADANIE OFERT)
c) poczty elektronicznej (korespondencja oprócz Ofert): sekretariat@sp2.polkowice.pl, DW: rafdz2012@wp.pl jak równie¿ przy u¿yciu: d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Og³oszenie o zamówieniu, informacje o postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostêpne s± odpowiednio na stronach miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przyst±pieniem do wysy³ania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualnymi i bie¿±cymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postêpowania zgodnie z nimi.
3. Za datê przekazania Oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku komunikacji za pomoc± poczty e-mail, datê wp³ywu na serwer poczty Zamawiaj±cego.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. W celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiaj±cy zaleca, aby korespondencja elektroniczna (inna ni¿ Oferta Wykonawcy i za³±czniki do Oferty) odbywa³a siê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@sp2.polkowice.pl, DW: rafdz2012@wp.pl
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 20MB. 6. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomoc± poczty elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 7. Wykonawca ma tak¿e mo¿liwo¶æ komunikowania siê elektronicznie za pomoc± dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza (poza
ofert± i za³±czonymi do niej o¶wiadczeniami, dokumentami itd.) nie mo¿e byæ szyfrowana. Adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem: SP2POLKOWICE/SkrytkaESP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Zamawiaj±cy informuje, ¿e szczegó³owe Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów okre¶lone zosta³y w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa Nr 2 im. Kornela Makuszyñskiego w Polkowicach (dalej Administrator) 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: tel. 768358801, e-mail iodo@nsi.net.pl. 3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: a) wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze; b) realizacji umowy;
c) w pozosta³ych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody. 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe. 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa obowi±zuj±cego Administratora oraz z przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy. 7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: a) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne; c) prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
d) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: e) prawo do przenoszenia danych f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki: 8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych
(art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofniêcie to nie ma wp³ywu na zgodno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. 9. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa, tel. 22 860 70 86. 10. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie, o którym mowa w pkt. 4a i jest warunkiem zawarcia umowy w zakresie o którym mowa w pkt.4b.
11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, podanie przez Pani±/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
12. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP2.250.1.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pod³ogi hali i sali gimnastycznej w SP 2.
2. W ramach realizacji zamówienia jak w ust. 1 Wykonawca zobowi±zany jest m. in. do:
1) tymczasowego usuniêcia trybun mobilnych, drabinek gimnastycznych, materacy sportowych;
2) demonta¿u i utylizacji istniej±cych pod³óg sportowych;
3) dostawy i monta¿u nowych pod³óg sportowych drewnianych systemowych w hali i sali gimnastycznej;
4) dostawy i monta¿u kompletnych 5 gniazd i 5 s³upków z ich os³onami do gry w siatkówkê wraz z 3-ma siatkami w hali;
5) zabezpieczenia ¶cian, trybun sta³ych, tablic ¶wietlnych, kurtyn, pi³kochwytów, reklam, okien i drzwi oraz innych drobnych elementów;
6) wykonania malowania linii boisk, obszarów i logo Gminy Polkowice w hali oraz odtworzenie linii 3-ch boisk na sali gimnastycznej;
7) u³o¿enia warstw lakierniczych na nowych pod³ogach;
8) ponownego monta¿u trybun, drabinek i wstawienia materacy;
9) przeprowadzenia szkolenia obs³ugi Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi, konserwacji, dostarczonej pod³ogi;
10) serwisowaniu pod³óg w okresie udzielonej gwarancji.
3. Zakres robót stanowi±cy przedmiot umowy jak w ust. 1 zosta³ opisany dokumentami zadania (Stanowi±cymi Za³. Nr 10 do SWZ) takimi jak:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowana przez BUDSTYL Rafa³ Dziedzic, ul. Niemcewicza 16, 59-100 Polkowice;
2) Przedmiar robót stanowi±cy dokument pomocniczy (Uwaga: przewidziane w niniejszym postêpowaniu wynagrodzenie jest wynagrodzeniem rycza³towym, a za³±czony do SWZ przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym nie stanowi±cym podstawy rycza³towej wyceny robót. Na wykonawcy spoczywa obowi±zek wyceny przedsiêwziêcia na podstawie przedstawionej przez zamawiaj±cego ww. dokumentacji oraz konieczne uzupe³nienie przedmiaru robót).
4. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w ww. Za³±czniku nr 10 oraz Za³±czniku nr 11 – wzorze umowy - do SWZ.
5. Wykonawcy udziel± gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji bêdzie wynosi³ od 3 lat do 7 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert okre¶lonym przez wykonawcê w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych
45432114-6 - Roboty w zakresie pod³óg drewnianych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 500.000,00 z³ wraz z przed³o¿eniem stosownego dokumentu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 3 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu systemowej pod³ogi sportowej drewnianej, o powierzchni min. 750 m2 ka¿da.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII. ust. 2 pkt. 4 niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
- co najmniej jeden z nich wyka¿e nale¿yt± realizacjê minimum 3 robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu systemowej pod³ogi sportowej drewnianej, o powierzchni min. 750 m2 ka¿da.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wyka¿±, ¿e zrealizowali w sumie wymagan± przez Zamawiaj±cego ilo¶æ zamówieñ, ale ¿aden z nich nie zrealizowa³ samodzielnie ilo¶ci zamówieñ wymaganych przez Zamawiaj±cego.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, gdy podmiot udostêpniaj±cy zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± wyka¿e samodzielnie spe³nienie warunku udzia³u, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 4 niniejszej SWZ.
5. Dodatkowe informacje o Wykonawcach polegaj±cych na zasobach innych podmiotów oraz o Wykonawcach wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia zawarte zosta³y w rozdziale XI i XII niniejszej SWZ.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia zgodnie z warunkiem okre¶lonym w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin
sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w
szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 9 do SWZ; UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Potwierdzenia niezale¿nego laboratorium wyników badañ, ¿e pod³oga sportowa charakteryzuje siê parametrami, ujêtymi w tabelach:W³a¶ciwo¶ci, Metoda badania, Parametr wymagany przez Zamawiaj±cego:
a) Amortyzacja uderzenia, PN-EN 14808:2006, ≥40% - ≤75%;
b) Odkszta³cenie pionowe, PN-EN 14809:2006, ≥1,5mm - ≤5mm;
c) Zachowanie pi³ki do koszykówki odbitej pionowo, PN-EN 12235:2014, ≥90%;
d) Tarcie, PN-EN 13036-4:2011, ≥80 - ≤ 110;
W³a¶ciwo¶ci dodatkowe: Metoda badania, Parametr wymagany przez Zamawiaj±cego (m.in. zgodny z norm± PN-EN 14904:2009):
a) Odporno¶æ na obci±¿enia toczne, PN-EN 1569:2002, ≤0,5mm pod obci±¿eniem ≥ 1500N;
b) Odporno¶æ na ¶cieranie (zu¿ycie), PN-EN ISO 5470-1:2001, ≤80mg;
c) Odporno¶æ na wgniecenie, PN-EN 1516:2002 (24h), ≤0,5mm;
d) Odporno¶æ na uderzenie, PN-EN 1517:2002, ≤0,5mm;
e) Wspó³czynnik po³ysku, PN-EN ISO 2813:2001 (85o), ≤45%;
f) Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogieñ, PN-EN 13501-1 +A1:2010, Cfl -s1 (posadzka trudnozapalna) lub wy¿sza;
2) Certyfikatu FIBA poziom 1 na lakier nawierzchniowy lub na ca³y system pod³ogowy. Dopuszcza siê przedstawienie certyfikatu w jêzyku angielskim.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¶li z³o¿one przez Wykonawcê ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne, Zamawiaj±cy umo¿liwi ich uzupe³nienia w terminie 3 dni od dnia wezwania.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpnepotwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie
wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IV ust. 7 pkt 1 2 SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w tym tak¿e spó³ki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ. 6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³±cznik nr 4 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w
szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; 2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje
us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia do oferty, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 5 do SWZ.8. Wykonawca, w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy niebêd±cym podmiotem udostêpniaj±cym zasoby celem wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o ile jest on znany na tym etapie, przedstawia do oferty o¶wiadczenie tego podmiotu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego w Banku PKO BP I o/Polkowice nr rachunku 50 1020 3017 0000 2102 0166 6767 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania SP2.250.1.7.2022”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Szko³a Podstawowa nr 2, ul. D±browskiego 1A, 59-100 Polkowice;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 2 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresieuregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddzia³ami Integracyjnymi i Oddzia³ami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie maj±tku bêd±cego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialno¶ci cywilnej w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do ¯³obka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpo¿arowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujêciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji pomieszczeñ trzeciego piêtra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Od¶wie¿enie pomieszczeñ biurowych w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34
- Dostawa i monta¿ klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppo¿. - wraz z robotami towarzysz±cymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- "Naprawa posadzki w hali przyjêcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Poprawa dostêpno¶ci budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Brzyska - IV postêpowanie.
wiêcej: Pokrywanie pod³óg i ¶cian »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.