eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaRoboty podobne dla zadania pn.: Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała (5 zadań częściowych)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty podobne dla zadania pn.: Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała (5 zadań częściowych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty podobne dla zadania pn.: Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała (5 zadań częściowych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c1f2b93-2b74-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe zostało udzielone na podstawie umowy nr RU/234/2021 z dnia 15 czerwca 2021 r. i umowy nr RU/235/2021 z dnia 15 czerwca 2021 r. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 27 kwietnia 2021 roku o nr 2021/BZP 00041308/01 oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział IV pkt. 12. Ponadto możliwość udzielenia zamówień podobnych w ramach ww. postępowania została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia oraz ustaleniu trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Protokół Komisji z ustalenia trybu z dnia 12 kwietnia 2021 roku. Roboty są zgodne z robotami określonymi w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie były objęte zakresem umów. Zamówienie podobne stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 24865,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje roboty branży budowlanej i instalacyjnej. Przewiduje się wykonanie następujących robót podobnych:
1) wykonanie zasilania kablem ziemnym nN;
2) montaż słupów z żerdzi Żn wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem.
3) Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przy-gotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy.
4) Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C
5) Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Do-puszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż po-dane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.
6) Zakres robót:
a) Ułożenie kabla zasilającego YAKY 4x50mm 2 - 38 m
b) Ułożenie kabla YAKY 4x35mm 2 - 62 m
c) montaż przewodu AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrznej - 100 m
d) słup pojedynczy z ustojem – szt. 3
e) słup bliźniaczy – szt. 2
f) słup wirowany P1 – 10,5/2,5 – szt. 1
g) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED na wysięgniku korpus AL., klosz – szkło -5 kpl.
h) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl.
i) montaż złącza ZKS – 1 kpl.
j) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana, pręty uziemiające

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30547,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30547,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30547,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. INSIDE Elektryczne Systemy Instalacyjne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465

7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-852

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30547,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.