Ogłoszenie z dnia 2022-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00154339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00167358/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 91 im. Janusza Kusocińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Handlowe 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-935
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 126442475
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsos1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp91krakow.pl/sp91/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08b23ec2-d0e5-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b23ec2-d0e5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-1/P/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166414 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163153,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa maszyny tnąco-wytłaczającej.2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2A, do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli szkolnych. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2B do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni kulinarnej. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2C do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 4959,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli do pracowni kulinarnej.2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2D do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 13048,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni plastyczno-graficznej. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2E do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 3699,19 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni robotyki i zabaw konstrukcyjnych. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2F do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 5780,49 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia klas IV-VIII. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2G do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw
30213100-6 - Komputery przenośne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38634000-8 - Mikroskopy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 81382,11 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wyposażenia pracowni krawiectwa. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2H do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
39227110-3 - Igły krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 4487,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa pozostałych pomocy dydaktycznych. 2. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych wyposażenia oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2I do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa pozostałych materiałów. Szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia dotyczące przewidywanych ilości, parametrów technicznych, funkcjonalno-użytkowych oraz warunków gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 2J do SWZ – Formularz Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia i Warunki Gwarancji.4.5.3.) Główny kod CPV: 31224810-3 - Przedłużacze
4.5.5.) Wartość części: 536,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13591,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471014170
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Społeczna kampania reklamowa na temat uczenia się przez całe życie
- ZP.24.2025 Świadczenie usług medycznych zlecanych przez Policję na terenie województwa małopolskiego (KPP Zakopanem, KPP Wadowice, KMP w Tarnowie, KPP Miechów, KPP Proszowice, KPP Olkusz)
- Usługa sukcesywnego drukowania i dostawy różnych materiałów ulotnych na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi polegającej na bieżącym odchwaszczaniu i pielęgnacji terenów zielonych Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Modernizacja placu zabaw w Samorządowym Przedszkolu nr 78 w Krakowie przy al. Kasztanowej 6
- Przebudowa budynku w zakresie budowy wewnętrznej windy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- "Dostawa i montaż elektronicznej tablicy ogłoszeń, Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przenośnego dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap II
- Dostawa sprzętu fotograficznego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: Nici do szycia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.