Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177275/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91) 430 34 39, 91) 4303 365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@szczecin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuw.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d1e026-d9d8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093403/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz innych pomieszczeń administracji publicznej dla ZUW w Szczecnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
III część postępowania realizowana jest w ramach projektu Nr 8/14-2022/OG-FAMI pn: ”Zachodniopomorskie przyjazne cudzoziemcom” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L-1.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373597,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - wybrane pomieszczenie administracji publicznej w budynku Zachodniopomorskiego UrzęduWojewódzkiego w Szczecinie.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz montaż i ustawienie mebli niezbędnych do utworzenia stanowisk pracy dla pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, tj.: szaf biurowych na wymiar, regałów, stołów i stolików, biurek, kontenerów biurowych, krzeseł, foteli biurowych, puf, paneli, przegród, sofy, zabudowy kuchennej bez sprzętu AGD (dostarczy Zamawiający) do wybranych pomieszczeń administracji publicznej zgodnie z potrzebami Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Szczegółowy opis I części przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, który zawiera wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne zawarty jest w załączniku nr 1A do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113100-8 - Fotele
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 296661,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup, dostawa i montaż mebli dla Kancelarii Ogólnej - wybrane pomieszczenie administracji publicznej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.Szczegółowy opis II części przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, który zawiera wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne zawarty jest w załączniku nr 1B do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113100-8 - Fotele
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 14659,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 oraz w budynku Zachodniopomorskiego Uredo Wojewódzkiego - Delegatura w Koszalinie ul. Wł. Andersa 34.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz montażem i ustawieniem mebli na potrzeby Punktu Informacyjno-doradczego, Call Center - obsługi infolinii dla obywateli państw trzecich tj.: szaf biurowych i nadstawek, biurek wraz z półkami na klawiaturę, kontenerów biurowych, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, krzeseł dla klientów, stolika okolicznościowego, przegród frontowych i bocznych, oraz ścianek akustycznych wolnostojących oraz biurek z elektryczną regulacją wysokości do wybranych pomieszczeń w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców zgodnie z potrzebami Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie oraz Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatura w Koszalinie.
Przedmiotowe postępowanie realizowane jest w ramach projektu
Nr 8/14-2022/OG-FAMI pn: ”Zachodniopomorskie przyjazne cudzoziemcom” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
Szczegółowy opis III części przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, który zawiera wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne zawarty jest w załączniku nr 1C do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39113100-8 - Fotele
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 62276,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69802,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69802,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JARD” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017350570
7.3.3) Ulica: ul. Al. Na Skarpie 21/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-488
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69802,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych kotłów warzelnych i detektorów gazu w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- REMONT BUDYNKÓW NR: 67, 72 i 96, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 23 oficyna lewa, 24 oficyna prawa i oficyna lewa w Szczecinie
- Zakup usługi kalkulatorów online do podatków lokalnych i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr1, Nr2 i Nr3 w Szczecinie oraz Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł obrotowych do Urzędu Gminy Czernica.
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
- Dostawa krzeseł biurowych do pracy z monitorem ekranowym przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.