Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Część IV kampanii: Zakup powierzchni reklamowych na elektronicznych nośnikach umieszczonych na witrynach sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych w Warszawie na łączną kwotę 24 131 zł brutto.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225964111
1.5.8.) Numer faksu: 225964113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopernik.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucje kultury wpisane do RIK
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część IV kampanii: Zakup powierzchni reklamowych na elektronicznych nośnikach umieszczonych na witrynach sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych w Warszawie na łączną kwotę 24 131 zł brutto.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451f3c56-2773-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002438/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi reklamowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kampanie edukacyjno-informacyjne” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.4 „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ramach przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji na Kampanie promocyjne Centrum Nauki Kopernik - usługi reklamowe, ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00160269/01 z dnia 2021-08-25, w zakresie części nr IV
nie została złożona żadna oferta. Niniejsze postępowanie zostało unieważnione a pierwotne warunki zamówienia w zakresie części IV nie zostały zmienione. Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowych na elektronicznych nośnikach umieszczonych na witrynach sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych w Warszawie na łączną kwotę 24 131 zł brutto
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-451f3c56-2773-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.26.18.2021.ASH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19618 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na realizację tej części zamówienia Zamawiający przeznacza 24.131 zł brutto. W tym powinny zawierać się wszystkie koszty poniesione przez Wykonawcę.
Lokalizacje:
Celem kampanii jest uzyskanie maksymalnego zasięgu w Warszawie z wykorzystaniem elektronicznych nośników zainstalowanych na witrynach sklepowych w ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych przez osoby poruszające się pieszo, na rowerze albo na hulajnogach miejskich.
Podstawowe warunki zgłoszonej oferty:
Liczba wszystkich nośników: minimum 50
Minimalne wymiary ekranów: 72 x 126 cm.
Zakup powierzchni reklamowych na ekranach umieszczonych na witrynach sklepowych w Warszawie
Długość emitowanego spotu reklamowego: 10 sek.
Liczba nośników: min. 50 ekranów
Liczba emisji: min. 1080 dziennie/nośnik
Liczba wyświetleń na godzinę: min. 60/nośnik
Czas trwania kampanii: 7 dni
Termin: 21- 28 października 2021
Dostarczenie spotu do emisji po stronie CNK.
Część IV przedmiotu zamówienia jest realizowana w ramach projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (KEI) realizowanego na podstawie Porozumienia z dnia 7 grudnia 2017 roku (nr POPC.03.04.00-00-0001/17-00) o dofinansowanie projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.4 „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych”, oraz Porozumienia o partnerstwie na rzecz wspólnej realizacji Projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne”, zawartego 26 listopada 2019 roku między Ministrem Cyfryzacji a NASK-PIB i Centrum Nauki Kopernik.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24130,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24130,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24130,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jet Line Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262237705
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JET LINE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JET LINE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24130,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
- DZP.261.21.2025 - świadczenie kompleksowych usług informacyjnych i promocyjnych w mediach społecznościowych dla FRSE
- Przygotowanie i obsługa emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w Internecie
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.