Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00160037/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00164349/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno-hotelowym o część konferencyjną i hotelową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zagospodarowanie terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracyjno-Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093222745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Minikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-122
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kpodr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno-hotelowym o część konferencyjną i hotelową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zagospodarowanie terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa68c9e9-0596-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009427/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie utwardzenia terenu przy Centrum Konferencyjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160037/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA-39-26/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie zagospodarowania terenu przy rozbudowywanym Centrum Konferencyjnym z zapleczem gastronomiczno-hotelowym.
Zadanie obejmuje powiększenie części utwardzonej zagospodarowania terenu ( parkingi, komunikacja kołowa, komunikacja piesza ) oraz zmiany związane z odprowadzeniem wody deszczowej w końcowym odcinku instalacji kanalizacji deszczowej z wylotem do istniejącego stawu.
Przedmiotem robót jest zwiększenie ilości stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do łącznej liczby 96, w tym jedno dla autokaru.
Nowo zagospodarowywany teren komunikacji kołowej i pieszej w obrębie parkingu oraz parking będzie wyposażony w oświetlenie zewnętrzne typu LED.
Na części działki nr 656/24 znajduje zbiornik wody, do którego za pomocą nowej kanalizacji deszczowej odprowadzana będzie podczyszczona woda opadowa z całej działki. Wody opadowe po podczyszczeniu odprowadzane będą do stawu.
Rozbudowę wewnętrznego układu drogowego wykonać należy z kostki betonowej typu cegła o kolorystyce i ułożeniu będącymi kontynuacją układu istniejącego oraz z geokraty, na powierzchni której urządzony zostanie trawnik. Obsługa komunikacyjna będzie się odbywać za pomocą istniejących i nowego zjazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049497,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCO. Tomasz Kątny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670730171
7.3.3) Ulica: Ul. Przemysłowa 9
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne-Mik-Info. Przedsiębiorstwo Usług Teleinformacyjnych.
ul. Bałkańska 9
85-167 Bydgoszcz
Kanalizacja deszczowa i roboty brukarskie. PHU Instal-Sanit. Krzysztof Kujawa.
ul. Różana 1
89-100 Nakło nad Notecią
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.