Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189320/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa spycharki gąsienicowej po generalnej odbudowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260698163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janczyce 50
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzgok.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzgok.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa spycharki gąsienicowej po generalnej odbudowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-125cda0f-1b93-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZGOK ZP.10.2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa spycharki gąsienicowej po generalnej odbudowie” jest dostawa maszyny o następujących parametrach:
LP. Opis techniczny minimalnych parametrów spycharki
1 Rok odbudowy nie wcześniej niż 2021 rok
2 Gwarancja na maszynę – 12 miesięcy lub 1200 godzin
3 Ciężar roboczy z wyposażeniem - nie mniej niż 17 ton i nie więcej niż 19 ton
4 Podwozie
4.1 Nowe koła napędowe
4.2 Nowe koła napinające
4.3 Nowe rolki dolne i górne
4.5 Nowe pasy gąsienic
4.6 Szerokość płyt gąsienic nie więcej niż 610 mm
5 Silnik
5.1 Wysokoprężny bez filtra cząstek stałych, bez AdBlue
5.2 Moc silnika – nie mniej niż 165 KM, nie więcej niż 185 KM
5.3. Chłodzony cieczą
5.4 Co najmniej 6 cylindrowy
5.5 Silnik po kapitalnym remoncie
6. Skrzynia biegów
6.1 Modularna, dwustopniowa
6.2 Biegi wybierane ręcznie
6.3 Ilość biegów - 6
6.4 Zmiennik po kapitalnym remoncie
7 Mechanizm skrętu
7.1 Mechanizm skrętu dwubiegowy
7.2 Mechanizm skrętu po kapitalnym remoncie
8 Układ hamulcowy
8.1 Hamulce wielotarczowe typu „mokrego”
8.2 Układ hamulcowy po kapitalnym remoncie
9 Układ hydrauliczny
9.1 Układ hydrauliczny po kapitalnym remoncie
9.2 Zregenerowane siłowniki
9.3 Nowe przewody hydrauliczne
9.4 Siłownik pochylenia lemiesza
10 Kabina
10.1 Kabina po kapitalnym remoncie
10.2 Klimatyzacja
10.3 Ogrzewanie
10.4 Oświetlenie
10.5 Regulowany fotel z pasami bezpieczeństwa, amortyzowany
10.6 Lusterko wewnętrzne i lusterka zewnętrzne
10.7 Wycieraczki i spryskiwacze na szybach przednich i tylnych
10.8 Reflektory przednie i tylne
10.9 Sprawne, czytelne i opisane (piktogramy) wskaźniki parametrów pracy maszyny
11. Osprzęt roboczy
11.1 Lemiesz półwklęsły
11.2 Brak luzu lemiesza
12. Wymiary i inne parametry techniczne
12.1 Pojemność zbiornika paliwa - co najmniej 300 litrów
13. Wymagania co do stanu technicznego maszyny
13.1 Maszyna sprawna i przygotowana do pracy
13.2 W pełni sprawna instalacja elektryczna
13.3 Na całej maszynie położony nowy lakier w kolorze żółtym
13.4 Nowe akumulatory
13.5 Maszyna po wymianie wszystkich filtrów i płynów eksploatacyjnych
14. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej
15. Katalog części zamiennych w wersji papierowej
2. Zakres odbudowy spycharki:
a) Silnik spalinowy
Naprawa z wymianą na nowe:
• Zestawów tulei cylindrowych, tłoków, pierścieni, sworzni tłokowych
• Panewek głównych i korbowodowych
• Tulei łożyskowych wałka rozrządu
• Tulejek korbowodowych
• Kompletu uszczelnień
• Elastycznych przewodów olejowych i cieczy chłodzącej
• Łożysk tocznych
• Termostatów
• Pasków przekładni pasowych
Regeneracja:
• Szlifowanie czopów wału korbowego
• Korbowodów
• Głowic cylindrów
• Zaworów ssących i wydechowych
• Turbosprężarki
• Pompy cieczy chłodzącej
• Rozrusznika i alternatora
b) Przekładnia hydrokinetyczna - naprawa z wymianą na nowe
• Komplet łożysk
• Komplet uszczelnień
• Regeneracja tulei
• Regeneracja wałka
c) Skrzynia biegów - naprawa z wymianą na nowe
• Pakiet remontowy uszczelnień
• Kolektory
• Tarcze cierne i pośrednie sprzęgieł biegowych i kierunkowych
• Łożyska toczne
• Piasty sprzęgieł
• Koła zębate
• Regeneracja zaworów hydraulicznych
d) Mechanizm skrętu - naprawa z wymianą na nowe
• tarcze cierne i pośrednie wysokiego i niskiego zakresu
• pakiet remontowy uszczelnień
• łożyska toczne
• kosz łożyskowy
• tłoki dociskowe
• wałki satelitów
• koła zębate z uzębieniem wewnętrznym
• kosze satelitów
• przewody hydrauliczne w oplocie spiralnym
e)Zawory szybkiego opadania - wymiana na nowe
f)Rozdzielacz układu roboczego – regeneracja z wymianą suwaków i uszczelnień
g)Pompa hydrauliczna jazdy – wymiana na nową
h)Pompa układu roboczego – wymiana na nową
i) Siłowniki hydrauliczne osprzętu roboczego - naprawa z wymianą na nowe
• pakietu uszczelnień
• tłoczysk
• łożysk kulowych i tulejek
• honowanie cylindrów
j) Przewody hydrauliczne – wymiana przewodów i złączek elastycznych na nowe, jak również uszkodzonych przewodów stalowych
k)Przekładnie boczne – regeneracja
l)Wał przegubowy – regeneracja
m) Rama trakcyjna i układ jezdny
Naprawa z wymianą na nowe:
• rolki jezdne i podtrzymujące
• koła łańcuchowe
• koła napinające
• prowadnice i elementy ślizgowe
• tuleje i uszczelnienia półosi
• śruby rolek i usztywnień
• pasy gąsienicy
Regeneracja:
• konstrukcji ram
• amortyzatorów z wymianą cylindrów napinających, tłoków, uszczelnień, zaworków osłon gumowych
n) Belka stabilizatora – naprawa z wymianą tulejek i w ramie oraz sworznia
o) Osprzęt spycharkowy
Naprawa z wymianą na nowe:
• odkładnica środkowa i boczna
• sworznie i tuleje
• ostrza środkowe i boczne
• czopy kuliste
• zespoły technologiczne
Regeneracja:
Rozpórek, otworów i legalizacja gwintów w konstrukcji lemierza
Uzupełnienie płyty podostrzowej
p) Kabina operatora
Naprawa z wymianą na nowe:
• uszczelek szyb i drzwi
• wykładzin tapicerskich i wygłuszających
• wykładzin podłogowych
• zamków
• porysowanych szyb
• fotela operatora
Regeneracja konstrukcji kabiny
Zamontowanie nowych układów ogrzewania i klimatyzacji
r) Instalacja elektryczna - wymiana na nowe:
• wiązki elektryczne
• lampa oświetlenia wewnętrznego
• lampki kontrolne
• wskaźniki i czujniki
• wycieraczki
• sygnały dźwiękowe ostrzegawcze i jazdy do tyłu
• stacyjka
• przekaźniki, wyłączniki i przełączniki
• reflektory
• baterie akumulatorów
s) Tłumik wydechowy - wymiana na nowy
t) Układ dolotowy – wymiana na nowe: wkładów filtrujących, złączek gumowych i opasek zaciskowych
u) Chłodnica – regeneracja
w) Zbiornik oleju i paliwa – czyszczenie i wymiana elementów filtrujących, zabudowa zabezpieczenia wlewu paliwa zgodnego ze wzorem Zamawiającego
x)Rama główna – naprawa błotników, legalizacja gwintów, wymiana panewek wahaczy trakcyjnych
y) Płyny eksploatacyjne i filtry – wymiana na nowe
z) Powłoka lakiernicza – usunięcie starych powłok z elementów stalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i dwukrotne malowanie renowacyjne. Kolor żółty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43210000-8 - Maszyny do usuwania gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrosprzęt Kukla Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868-17-67-183
7.3.3) Ulica: Łąkta Dolna 247
7.3.4) Miejscowość: Łąkta Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDROSPRZĘT KUKLA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HYDROSPRZĘT KUKLA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.