Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215704/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
”Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 550 t wraz z transportem i rozładunkiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273664903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ENERGETYKÓW 5
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkim-laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcea3106-f05a-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 550 t wraz z transportem i rozładunkiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcea3106-f05a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215704/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/2022/06/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ”Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 550 t wraz z transportem i rozładunkiem”
Sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02 lub równoważnej oraz posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne laboratorium oraz aktualną Opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
Wymagania dotyczące składu chemicznego:
A. Zawartość chlorku sodu NaCl- min 90%
B. Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8,0%
C. Zawartość wody – max 3,0%
D. Zawartość antyzbrylacza w ilości minimum 20 mg/kg
E. Ziarno powyżej 6mm- maksymalnie 10 %
F. Ziarno poniżej 1 mm- maksymalnie 20 %
G. Barwa biała lub biało-szara
H. Postać sypka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 255 pkt.3 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz.2269 )- w skrócie Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty.
Oferta nr 1 z zaoferowaną ceną brutto: 338 250,00 zł złożona przez firmę Przedsiębiorstwo Handlowo
Usługowe Budownictwa
„TRASA” Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 7,
21-500 Biała Podlaska
Oferta nr 2 z zaoferowaną ceną brutto: 372 075,00 zł złożona przez firmę
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
„LARIX” SP. Z O.O.
UL. KLONOWA 11
42-700 LUBLINIEC
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 344 203,20 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożona przez firmę:
Przedsiębiorstwo Handlowo
Usługowe Budownictwa
„TRASA” Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 7,
21-500 Biała Podlaska
Podlega odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne odrzucenia:
Art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Budownictwa „TRASA” Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska złożyło wraz z ofertą wymagane przedmiotowe środki dowodowe tj. Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, aktualna Opinia techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Z przedstawionych dokumentów wynika, że oferowana przez Wykonawcę sól drogowa nie spełnia parametrów w zakresie uziarnienia określonych przez Zamawiającego w SWZ oraz Przedmiocie zamówienia.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Tym samym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
Oferta nr 2 złożona przez firmę PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „LARIX” SP. Z O.O. UL. KLONOWA 11, 42-700 LUBLINIEC przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.