eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok"Remont budynku nr 12 na terenie JW w Łomży".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku nr 12 na terenie JW w Łomży”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku nr 12 na terenie JW w Łomży”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa97b6f1-d0ff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont budynku nr 12 na terenie JW w Łomży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153485/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/W1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest Remont budynku nr 12 na terenie JW w Łomży

A Roboty remontowe:
- Rozebranie posadzek betonowych gr.25cm.
- Wykonanie izolacji podposadzkowej z płyt styropianowych gr 7 cm.
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek z folii polietylenowej szerokiej gr
3mm i folii w płynie w pomieszczeniach WC
Wykonanie podbuowy pod posadzki gr 10 cm - beton C 8/10.
- Wykonanie posadzek betonowych gr 10 cm Beton C 20/25.
- Wykonanie zbrojenia dodatkowego z siatki z drutu stalowego fi 6mm o oczkach 10x10cm.
- Wykonanie wierzchniej warstwy posadzki z wykładziny z płytek typu GRESS. Parametry gresu opisano w przedmiarze. Cokoły o wys. 10cm z takich samych płytek
- Obłożenie schodów płytkami GRESS – parametry podano w przedmiarze.
- Wykucie otworów drzwiowych w murze z cegły budowlanej pełnej.
- Wykonanie nadproży na otworami drzwiowymi (Opis w przedmiarze)
- Zamurowanie istniejących otworów w kominach.
- Udrożnienie przewodów wentylacyjnych.
- Wykonanie zabudowy z aluminium wraz z dwoma drzwiami. Wymiary
w przedmiarze.
- Wymiana podokienników wewnętrznych na podokienniki z konglomeratu.
- Wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych np: Armstronga lub o takich samych parametrach.
- Wykonanie gładzi tynkarskich ścian i sufitów wewnątrz budynku gr 3mm.
- Wykonanie powłok malarskich wewnątrz budynku farbą lateksową.
B. Instalacje elektryczne:
- Wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.
- Wymiana zabezpieczeń.
- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.
C. Instalacje sanitarne:
- Naprawa i częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z „białym montażem” w odnawianych pomieszczeniach.
- Częściowa wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
- Częściowa wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Kuligowski Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181325582

7.3.3) Ulica: Boczna 1

7.3.4) Miejscowość: Konarzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.