Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2022/BZP 00048454/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00048490/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia obiektów w miejscowościach: Dyle, Nowy Bidaczów i Majdan Gromadzki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biłgoraj
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 88
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48846882830
1.5.8.) Numer faksu: +48846863584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminabilgoraj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia obiektów w miejscowościach: Dyle, Nowy Bidaczów i Majdan Gromadzki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a446121-0195-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000379/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia obiektów w miejscowościach: Dyle, Nowy Bidaczów i Majdan Gromadzki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rewitalizacja zdegradowanych obszarów poprzez budowe i modernizację infrastruktury społecznej i socjalnej w miejscowościach Dyle i Nowy Bidaczów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Dzialanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 517549,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa i montaż wyposażenia ośrodka wsparcia dla osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym w miejscowości Dyle - sprzęt komputerowy i audio-wizualny”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1a do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi Załącznik nr 1a do SWZ oraz załącznik nr 2a do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 88483,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż wyposażenia ośrodka wsparcia dla osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym w miejscowości Dyle - sprzęt sportowy”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1b do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi:Załącznik nr 1b do SWZ oraz załącznik nr 2b do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 18084,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia – „Dostawa i montaż wyposażenia ośrodka wsparcia dla osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym w miejscowości Dyle – meble, agd i pozostałe”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1c do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
W zakres zamówienia wchodzi ponadto montaż zlewozmywaków (wycięcia otworów w blacie, montaż zlewozmywaka z podłączeniem), które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi:Załącznik nr 1c do SWZ oraz załącznik nr 2c do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 302104,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 zamówienia – „Dostawa i montaż wyposażenia ośrodka wsparcia dla osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym w miejscowości Dyle - sprzęt ogrodniczy”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1d do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi:Załącznik nr 1d do SWZ oraz załącznik nr 2d do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 7722,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 zamówienia – „Dostawa i montaż wyposażenia ośrodka szkoleniowo-terapeutycznego w miejscowości Nowy Bidaczów - sprzęt komputerowy i audio-wizualny”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1e do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi:Załącznik nr 1e do SWZ oraz załącznik nr 2e do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 11620,61 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 zamówienia – „Dostawa i montaż wyposażenia ośrodka szkoleniowo-terapeutycznego w miejscowości Nowy Bidaczów – meble, agd i pozostałe”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1f do SWZPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
W zakres zamówienia wchodzi ponadto montaż zlewozmywaków (wycięcia otworów w blacie, montaż zlewozmywaka z podłączeniem), które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi:Załącznik nr 1f do SWZ oraz załącznik nr 2f do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 65655,29 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 zamówienia – „Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiejw miejscowości Majdan Gromadzki – meble, agd i pozostałe”, której zakres rzeczowy określa załącznik nr 1g do SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach w/w obiektu.
W zakres zamówienia wchodzi ponadto montaż zlewozmywaków (wycięcia otworów w blacie, montaż zlewozmywaka z podłączeniem), które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie każdej części, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi:Załącznik nr 1g do SWZ oraz załącznik nr 2g do SWZ (projekt umowy);Zamawiający nie dopuszcza produktów odnawialnych, pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 23878,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71504,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71504,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILANKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: LINDLEYA
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71504,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34250,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORE TECH SP. Z O.O., SP. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ZAGNAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692357,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORE TECH SP.Z O.O., SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ZAGNAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8215,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8215,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORE TECH SP. ZO.O. SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ZAGNAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8215,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10619,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10619,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORE TECH SP. Z O.O., SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ZAGNAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10619,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57252,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104707,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57252,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORE TECH SP. Z O.O., SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ZAGNAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57252,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16235,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16235,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCORE TECH SP. ZO.O., SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.3) Ulica: ZAGNAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16235,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju oraz modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Biłgoraju"
- Remont sanitariatów w budynku internatu sektor B Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
- koszenie traw kosiarką bijakową w pasach dróg powiatowych
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Dostawa sprzętu informatycznego.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.