Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00163197/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00179869/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG DOJAZDOWYCH, CHODNIKÓW I OPASEK PRZY UL. KWIATOWEJ 15 W JAWORZE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004042780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 59-400
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48/76 870 33 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-jawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-jawor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jawor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG DOJAZDOWYCH, CHODNIKÓW I OPASEK PRZY UL. KWIATOWEJ 15 W JAWORZE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64461a89-d217-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058477/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa nawierzchni dróg dojazdowych, chodników i opasek przy ul. Kwiatowej 15 w Jaworze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375482,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej nawierzchni betonowej na nową ( z kostki betonowej) wraz z podbudową, krawężnikami i obrzeżami . Dodatkowo planuje się wykonanie ogrodzenia na pojemniki na odpady oraz wykonanie schodów na gruncie wraz z demontażem istniejącej rampy.
Miejsce wykonania: Jawor, ul. Kwiatowa 15, obręb nr 04 , Ogrody, dz. nr 136/1.
Roboty wykonywane będą w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót obejmuje m.in. następujące prace:
- rozebranie istniejących nawierzchni,
- niwelacja terenu,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni kostki betonowej gr 8 cm wraz z podbudową,
- wykonanie krawężników i obrzeży betonowych,
- wykonanie ogrodzenia miejsca na odpady,
- dostawa i montaż 6 szt. koszy na śmieci,
- demontaż istniejącej rampy i wykonanie w jej miejsce schodów betonowych obłożonych płytkami granitowymi ,
- zamurowanie w pomieszczeniu piwnicy okien znajdujących się pod rampą. Od strony zewnętrznej wykonanie tynku cem-wapiennego z malowaniem i ułożenie izolacji bitumicznej przeciwwilgociowej,
- uporządkowanie terenu i utylizacja odpadów,
- odtworzenie trawników.
Roboty należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
W zakresie wykonawcy jest :
- przed przystąpieniem do wykonania robót wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnej z zakresem i wytycznymi PFU oraz SWZ niezbędnej do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań projektowych, uzyskanie wszelkich opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, map, zgód i decyzji,
- dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia i braku wniesienia sprzeciwu Starostwa Powiatowego,
- wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w PFU oraz SWZ,
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, dozorowanie budowy, ubezpieczenie terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, porządkowych, pomocniczych dla robót podstawowych, robót zabezpieczających,
- poniesienie kosztów wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów, gruzu, ziemi,
- poniesienie kosztów zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń,
- poniesienie kosztów wynikających z konieczności zapobieżenia awarii,
- wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, które są wymagane przez przepisy prawa bądź uprawnione instytucje,
- organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
- opracowanie Planu BIOZ przed dniem przekazania terenu budowy, jeżeli będą tego wymagać przepisy prawa, bądź wskazanie na piśmie uwarunkowań zwalniających Wykonawcę z obowiązku opracowania Planu,
- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
- roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP,
- uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
- doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych oraz nadmiaru ziemi zgodnie z przepisami prawa,
- uporządkowanie oraz niezbędne naprawy dróg dojazdowych do przedmiotowej inwestycji po zakończonych robotach budowlanych,
- wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np.
- obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w jednym egzemplarzu
z potwierdzeniem złożenia w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy,
- Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364300,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749544,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364300,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agadom Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6951522066
7.3.3) Ulica: Myśliborska 13
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364300,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
więcej: Wykończenia nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.