Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141821/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00149596/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00157843/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gwog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14237699-c7b1-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników i żołnierzy specjalistów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141821/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/WM/6WOG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287602,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2022 roku;Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy zostanie dostarczony do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Lędowo – Osiedle 1N, 76-271 Ustka w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00 na podstawie złożonego zamówienia. Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), wskazanego w formularzu cenowym, informując o tym Wykonawcę. W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej ilości lub wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Czas dostawy z prawa opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 109252,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2022 roku. Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy zostanie dostarczony do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Lędowo – Osiedle 1N, 76-271 Ustka w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00 na podstawie złożonego zamówienia. Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), wskazanego w formularzu cenowym, informując o tym Wykonawcę. W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej ilości lub wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Czas dostawy z prawa opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 178350,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155527,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197904,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155527,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Feniks Elżbieta Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961784294
7.3.3) Ulica: Słowackiego 136
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155527,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185570,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254923,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246233,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Loogan" Jakub Wyrębak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322086678
7.3.3) Ulica: Mokra 17
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246233,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
- Dostawa środków i materiałów medycznych w celu rotacji wyposażenia IPMED i plecaków PRS dla 6 WOG Ustka
- Usługi w zakresie organizacji zawodów sportowych w 2025 roku.
- Montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu w bud. nr 1 i 3 oraz 9, 10, 11, 15 i 64 w kompl. wojsk. m. Słupsk, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. ppoż.
- Prace konserwacyjne instalacji wew. hydrantowej w m. Ustka w bud. nr 19 i w bud. nr 103, prace konserwacyjnej instalacji wew. hydr. w bud. nr 6 i 16 w m. Lębork.
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i bhp roku 2025
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.