Og³oszenie z dnia 2022-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00271798/01 - Wynik z dnia 2022-07-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wiaty na maszyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: STACJA DO¦WIADCZALNA OCENY ODMIAN W S£UPI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STACJA DO¦WIADCZALNA OCENY ODMIAN W S£UPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800093
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 256
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³upia
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413816003
1.5.8.) Numer faksu: 413816003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@slupia.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slupia.coboru.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badanie i rejestracja ro¶lin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty na maszyny
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db4f55b9-fb69-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00236261
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00041086/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa wiaty na maszyny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://slupia.coboru.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , skrzynki podawczej na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sdoo@slupia.coboru.gov.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email sdoo@slupia.coboru.gov.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://slupia.coboru.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych
a. Administratorem Pani / Pana danych jest Centralny O¶rodek Badania Odmian Ro¶lin Uprawnych Stacja Do¶wiadczalna Oceny Odmian w S³upi(dalej: Administrator).
b. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê listownie pisz±c na adres: S³upia 256,
28-350 S³upia, wysy³aj±c e-mail: sdoo@slupia.coboru.gov.pl lub telefonicznie dzwoni±c pod numer: 41 381 60 03
2. Inspektor Ochrony Danych
a. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (dalej: IOD).
b. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych pisz±c e-mail na: iod@slupia.coboru.gov.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
a. Zgoda Wykonawcy wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. (Przez Wykonawcê nale¿y rozumieæ osobê fizyczn±, osobê prawn± albo jednostkê organizacyjn± nieposiadaj±c± osobowo¶ci prawnej, która ubiega siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿y³a ofertê lub zawar³a umowê w sprawie zamówienia publicznego).
b. Przygotowanie i przeprowadzenie postêpowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia – art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze przez postanowienia m.in.: ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych ustawy (dalej: Pzp), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).
c. Dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami, na podstawie uzasadnionego interesu prawnego Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronê trzeci±) oraz przepisy ogólne.
4. Okres przechowywania danych
a. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia Postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
b. Dane osobowe zebrane na podstawie Pani / Pana zgody bêd± przechowywane
do momentu wycofania tej zgody lub do momentu realizacji celu okre¶lonego w zgodzie.
c. Okres przetwarzania mo¿e byæ przed³u¿ony w granicach prawa w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych niezbêdne jest do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
5. Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Prawa osób, których dane dotycz±
Z zastrze¿eniem sytuacji okre¶lonych w przepisach prawa Pani / Panu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia:
a. Prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
b. Prawo do sprostowania (poprawienia) niezgodno¶ci lub b³êdów w przetwarzanych danych lub ich uzupe³nienia.
c. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i przetwarzania danych osobowych
nie przys³uguje:
a. Prawo do przenoszenia danych osobowych.
b. Prawo do usuniêcia danych osobowych.
c. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
9. Ponadto na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informujê, ¿e
a. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
b. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SDOO S£U/ZP-3/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa wiaty na maszyny:
- powierzchnia zabudowy – 780,0 m2
- kubatura – 4 680,0 m3
Budynek niepodpiwniczony, dach dwuspadowy, k±t nachylenia dachu 70
G³ówn± konstrukcj± no¶n± budynku stanowi± ramy ze stali S355J2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione o nastêpuj±ce kryteria: cena, okres gwarancji. Wszystkie oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
Punkty zostan± obliczone wg wzoru, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca dysponuje osobami, które bêd± odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi bêd±cymi przedmiotem zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje siê decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli pañstw cz³onkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z pó¼n. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w nastêpuj±cych specjalno¶ciach i zakresie:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
- Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej stanowi±cych podstawê do kierowania ca³o¶ci± budowy obiektu budowlanego.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia - zatrudnienie pracowników na umowê o pracê
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty przetargowej nale¿y do³±czyæ wykaz osób do kontaktu z Zamawiaj±cym (zgodny z za³±cznikiem do SWZ) w tre¶ci którego nale¿y wyszczególniæ osobê, która bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, a tak¿e do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez ni± stosownych uprawnieñ kierownika budowy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty przetargowej nale¿y do³±czyæ wykaz osób do kontaktu z Zamawiaj±cym (zgodny z za³±cznikiem do SWZ) w tre¶ci którego nale¿y wyszczególniæ osobê, która bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, a tak¿e do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez ni± stosownych uprawnieñ kierownika budowy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spó³ka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy zmiana taka nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy oraz w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w 455 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.). Zmiany umowy s± dopuszczalne w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w zakresie:
1) Zmiany terminu realizacji zadania: a) konieczno¶æ zlecenia zamówieñ dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy – Prawo zamówieñ publicznych,
b) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia,
c) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±,
d) gdy zachodzi potrzeba uzyskania dodatkowych uzgodnieñ, opinii, badañ, pozwoleñ (np.: pozwoleñ konserwatorskich), itp.
e) gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy,
f) w przypadku natrafienia przez Wykonawcê na urz±dzenia uprzednio niezinwentaryzowane uniemo¿liwiaj±ce planowe wykonanie robót,
g) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi – o czas w jakim wystêpowa³y te warunki,
h) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac (w tym m.in. ograniczenia wynikaj±ce z wystêpowania wirusa COVID-19),
i) bêd±cej nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, m.in. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiOR, przed³u¿enie siê postêpowania przetargowego w szczególno¶ci procedura odwo³awcza przed KIO.
2) Zmian osobowych wynikaj±cych z:
a) zmiany osób realizuj±cych zamówienie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ,
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SWZ. Zmiana ta nie mo¿e dotyczyæ czê¶ci zamówienia, które zgodnie z SWZ musz± byæ wykonane przez Wykonawcê osobi¶cie.
3) Pozosta³ych zmian:
a) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
b) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia, zwiêkszenie u¿yteczno¶ci przedmiotu umowy),
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany pozwolenia na budowê wynikaj±cej z konieczno¶ci dostosowania projektu do obowi±zuj±cych przepisów,
d) zmiany terminu Wykonania lub wynagrodzenia bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, m.in. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiOR, w szczególno¶ci takie które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie,
e) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-21 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: /SDOOSLUPIA/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-19
INNE PRZETARGI S£UPIA
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy S³upia Konecka
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie Gminy S³upia
- Kredyt d³ugoterminowy na finansowanie planowanego deficytu bud¿etu 2024 roku oraz sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ z tytu³u kredytów i po¿yczek oraz emisji obligacji
wiêcej: przetargi S£UPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.