Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00107790/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00116325/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00193965/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00294907/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-020/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-020/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9210ba2-a5c7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042341/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modele anatomiczne (manekiny, trenażery, fantomy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet 13: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.05.03.00-00-0013/15-01 Z 1 KWIETNIA 2016 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097396/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-020/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197307,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Model mózgu z tętnicami - 5 zestawów, Model czaszki - 5 zestawów, Trenażer wzorcowy do nauki chwytów Leopolda oraz osłuchiwania pracy serca płodu - 1 szt., Model dróg oddechowych w przekroju - 1 szt., Model szkieletu anatomicznego z mięśniami i kośćmi, ponumerowany– 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 1: Załączniki nr 2.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 47232,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Model treningowy do histeroskopii – 1 szt. ,Trenażer do nauki cięcia i szycia chirurgicznego – 28 sztuk + 28 wkładów wymiennych, Mata do nauki szycia chirurgicznego - 2 zestawy, Trenażer do nauki przewlekania - 4 szt., Trenażer laparoskopowy z narzędziami - 2 zestawy, Model pęcherzyka żółciowego - 1 szt., Model symulujący fragment jelita ślepego oraz jednorazowego wkładu symulującego usuwany wyrostek - 1 szt., Trenażer do nauki cięcia i szycia chirurgicznego – 10 szt., Mata do nauki szycia chirurgicznego - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 2: Załączniki nr 2.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 33010,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trenażer do nauki badania piersi – 1 szt., Trenażer do nauki samobadania piersi u mężczyzn – 1 szt., Model piersi w przekroju poprzecznym – 1 szt., Model przekroju odbytnicy z patologiami – 1 szt., Model raka skóry – 1 szt., Fantom do nauki resuscytacji krążeniowo oddechowej u osoby dorosłej – 3 szt., Trenażer do nauki badania piersi – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 3: Załączniki nr 2.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 6911,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom niemowlęcia do zabiegów resuscytacyjnych - 1 szt., Fantom BLS osoby dorosłej – 2 komplety, Trenażer wzorcowy do nauki drenażu i odbarczania odmy – 1 szt., Manekin niemowlęcia do ćwiczeń RKO i odkrztuszania – 1 szt., Trenażery do ćwiczenia – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 4: Załączniki nr 2.4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 54584,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do nauki iniekcji – 5 zestawów, Zestaw do nauki szycia chirurgicznego – 2 zestawy, Zestaw do nauki szycia chirurgicznego – 4 zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 5: Załączniki nr 2.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 1261,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poduszki do nauki wstrzyknięć dożylnych - 10 szt., Trenażer punkcji lędźwiowych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 6: Załączniki nr 2.6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 15437,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Model ramienia do nauki wkłuć i iniekcji dożylnej – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 7: Załączniki nr 2.7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 7774 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Model anatomiczny serca człowieka z bypassami – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 8: Załączniki nr 2.8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 149,13 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wideolaryngoskopy szkoleniowe – 2 zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 9: Załączniki nr 2.9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 5152 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom dziecka do zabiegów resuscytacyjnych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 10: Załączniki nr 2.10 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 16260 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylator szkoleniowy B - 2 szt. + 3 elektrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 11: Załączniki nr 2.11 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2975 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylator szkoleniowy A - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 12: Załączniki nr 2.12 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 3082 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylator automatyczny treningowy AED – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 13: Załączniki nr 2.13 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1770,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Manekin osoby dorosłej z defibrylatorem szkoleniowym – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co dorodzaju i liczby przedmiotów, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiący, dla pakietu 14: Załączniki nr 2.14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9323,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16154,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9323,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250005828
7.3.3) Ulica: Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9323,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20373,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20373,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20373,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8550015235
7.3.3) Ulica: ul. Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20373,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8683,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9515,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8683,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Warszawski Uniwersytet Medyczny
jakie przetargi wygrała firma
Warszawski Uniwersytet Medyczny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8683,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19987,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19987,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19987,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19987,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3990,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3990,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3990,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3990,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4204,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4204,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4204,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4204,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3475,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3475,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3475,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3475,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dla Pakietu 6, poz. 1 - 21 dni
dla Pakietu 6, poz. 2 - 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.