Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie inwestycyjne: „Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie poprzez przebudowę układu komunikacyjnego i parkingów- etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI IM.JANA PAWŁA II W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korczyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sezam.szpital@krosno.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie inwestycyjne: „Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie poprzez przebudowę układu komunikacyjnego i parkingów- etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e1654a4-e404-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010609/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkigo Szpitala Podkarapckiego poprzez przebudowę układu komunikacyjnego i parkingów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/215/32/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie robót instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej:
a) Etap I określony dokumentacją projektową - wyłącznie w branży elektrycznej w zakresie:
- budowa oświetlenia wraz z liniami kablowymi
- położenie bednarki ocynkowanej 25x4mm na odcinku od szafki oświetleniowej do studni kablowej S3.
- budowa docelowej szafki sterowniczej oświetlenia wraz z osprzętem oraz ułożeniem przewodów kablowych w budynku D od rozdzielni głównej do szafy oświetleniowej (całość).
b) Etap II określony dokumentacją projektową – wyłącznie w branży elektrycznej w zakresie:
- instalacja docelowego kompletu urządzeń i instalacji monitoringu (całość) oraz systemu parkingowego w budynku (całość bez kasy parkingowej K1 w holu),
- montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem do zasilania urządzeń parkingowych i monitoringu w ramach zadania: „Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie poprzez przebudowę układu komunikacyjnego i parkingów- etap I” zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 206/2022 z dn. 17.10.2022 r., decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach KSL.6220,10.2022.MF z dn. 06.09.2022 r., które stanowią integralną część umowy,
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wszelkich niezbędnych decyzji, warunków i uzgodnień oraz dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgłoszeń, a w szczególności:
a) zgłoszenia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dalej: PINB) i uzyskanie pozytywnej opinii tej instytucji, co do przystąpienia do użytkowania przebudowanej infrastruktury lub złożenie oświadczenia, że organ ten nie wniósł sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania w terminach określonych w przepisach prawa,
b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: 90 dni od dnia przekazania placu budowy, nie wcześniej niż 01.12.2023.r. Strony mogą pisemnie ustalić inny termin wejścia na plac budowy w zależności od postępu prac w ramach umowy EZ/215/1/2023 z dn. 20.02.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182419,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182419,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182419,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-00-00-749
7.3.3) Ulica: Grodzka
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182419,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Wyspiańskiego w Krośnie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Przebudowa ZOL w ramach: "Rozwój opieki paliatywnej, geriatrycznej i leczniczej, a także poprawa jakości usług medycz. dla pacjentów z chorobami nowotworowymi w szpitalach Lwowa, Tarnopola i Krosna"
- Dostawa materiałów biurowych
- Prace konserwatorskie nagrobków na Starym Cmentarzu przy ul. Krakowskiej w Krośnie - ETAP II
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.