eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDoposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktyczn w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowa i powtarzaln w ramach DID



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktyczn w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowa i powtarzaln w ramach DID

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.dzp@uczelniaoswiecim.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktyczn w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowa i powtarzaln w ramach DID

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aad44b6-f1fd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00106181/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 . Część 1: Sprzęt dydaktyczny do wyposażenia pracownik kształcenia praktycznego na kierunku ratownictwo medyczne

1.2.5 Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne

1.2.6 Część 3: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy

1.2.7 Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny

1.2.8 Część 5: Wyposażanie pracowni anatomicznej w modele

1.2.9 Część 6: Zakup detektora tętna płodu dla kierunku ratownictwo medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180345,84 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180345,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Sprzęt dydaktyczny do wyposażenia pracownik kształcenia praktycznego na kierunku ratownictwo medyczne; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 91000,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 22171,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4961,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 45949,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Wyposażanie pracowni anatomicznej w modele

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 49678,25 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Zakup detektora tętna płodu dla kierunku ratownictwo medyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

4.5.5.) Wartość części: 357,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 2 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 01.07.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 3 - Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 01.07.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 3

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 01.07.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 4

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 6 - Zakup detektora tętna płodu dla kierunku ratownictwo medyczne
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 01.07.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.