Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191959/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Złoty Stok na 2021 r. w kwocie 3.309.959 zł.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.8.) Numer faksu: 748164133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Złoty Stok na 2021 r. w kwocie 3.309.959 zł.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7aaf657-1b76-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001015/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5800000,00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191959/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Złoty Stok na 2021 r. w kwocie 3.309.959 zł, w tym: na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 2 277 420 zł. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów długoterminowych w kwocie 2 490 041 zł.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Charakterystyka kredytu:
1) Kwota kredytu 5 800 000 zł;
2) Okres kredytowania – od podpisania umowy do dnia 31.12.2039 r.
3) Kredyt udzielony będzie w trzech transzach:
I transza 15.11. 2021 r. 2.000.000,00 zł
II transza 30.11.2021 r. 2.000.000,00 zł.
III transza 30.12. 2021 r. 1.800.000,00 zł
4) Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała w poniższej określonych ratach:
30.12.2022 – 2.277.420,00 zł
31.03.2023 - 12.500,00 zł
30.06.2023 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2023 - 12.500,00 zł
31.12.2023 - 12.500,00 zł
31.03.2024 - 12.500,00 zł
30.06.2024 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2024 - 12.500,00 zł
31.12.2024 - 12.500,00 zł
31.03.2025 - 12.500,00 zł
30.06.2025 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2025 - 12.500,00 zł
31.12.2025 - 12.500,00 zł
31.03.2026 - 12.500,00 zł
30.06.2026 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2026 - 12.500,00 zł
31.12.2026 - 12.500,00 zł
31.03.2027 - 12.500,00 zł
30.06.2027 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2027 - 12.500,00 zł
31.12.2027 - 12.500,00 zł
31.03.2028 - 12.500,00 zł
30.06.2028 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2028 - 12.500,00 zł
31.12.2028 - 12.500,00 zł
31.03.2029 - 12.500,00 zł
30.06.2029 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2029 - 12.500,00 zł
31.12.2029 - 12.500,00 zł
31.03.2030 - 12.500,00 zł
30.06.2030 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2030 - 12.500,00 zł
31.12.2030 - 12.500,00 zł
31.03.2031 - 12.500,00 zł
30.06.2031 - 12.500,00 zł 50.000,00 zł.
30.09.2031 - 12.500,00 zł
31.12.2031 - 12.500,00 zł
31.03.2032 - 25.000,00 zł
30.06.2032 - 25.000,00 zł 100.000,00
30.09.2032 - 25.000,00 zł
31.12.2032 - 25.000,00 zł
31.03.2033 - 25.000,00 zł
30.06.2033 - 25.000,00 zł 100.000,00
30.09.2033 - 25.000,00 zł
31.12.2033 - 25.000,00 zł
31.03.2034 - 50.000,00 zł
30.06.2034 - 50.000,00 zł 200.000,00
30.09.2034 - 50.000,00 zł
31.12.2034 - 50.000,00 zł
31.03.2035 - 50.000,00 zł
30.06.2035 - 50.000,00 zł 200.000,00
30.09.2035 - 50.000,00 zł
31.12.2035 - 50.000,00 zł
31.03.2036 - 75.000,00 zł
30.06.2036 - 75.000,00 zł 300.000,00
30.09.2036 - 75.000,00 zł
31.12.2036 - 75.000,00 zł
31.03.2037 - 150.000,00 zł
30.06.2037 - 150.000,00 zł 600.000,00
30.09.2037 - 150.000,00 zł
31.12.2037 - 150.000,00 zł
31.03.2038 - 193.145,00 zł
30.06.2038 - 193.145,00 zł 772.580,00
30.09.2038 - 193.145,00 zł
31.12.2038 - 193.145,00 zł
31.03.2039 - 200.000,00 zł
30.06.2039 - 200.000,00 zł 800.000,00
30.09.2039 - 200.000,00 zł
31.12.2039 - 200.000,00 zł
5) Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach kwartalnych, do końca każdego kwartału, bez okresu karencji.
6) W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
7) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, zmianę harmonogramu spłat, bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat przez bank.
8) Cenę ofertową stanowią: Koszty oprocentowania Ko – wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M – (z dnia poprzedzającego ogłoszenie o zamówieniu tj. 0,18%) powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
9) Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone.
10) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WI-BOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11) Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku.
12) Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. W przypadku gdyby stawkę należało przyjmować z dnia, w którym brak jest notowań, notowania należy przyjąć z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym notowania są podawane.
13) Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 2021 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty Wykonawców, które będą przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone.
14) Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycji.
15) Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu.
16) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576752,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576752,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576752,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzieczy w Ząbkowicach Śląskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871024870
7.3.3) Ulica: Rynek 10
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576752,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 206 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.