Og³oszenie z dnia 2023-05-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00271292/01 - Wynik z dnia 2023-06-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opalowego w sezonie grzewczym 2023/2024 i 2024/2025 dla potrzeb gminy ¦niadowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦NIADOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostro³êcka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦niadowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 309 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opalowego w sezonie grzewczym 2023/2024 i 2024/2025 dla potrzeb gminy ¦niadowo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f38281c2-fdf3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00236376
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f38281c2-fdf3-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO;
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala siê niniejsz± klauzulê:
I. Administrator danych osobowych
Urz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, tel. 86 309 08 00.
II. Inspektor Ochrony Danych
Urz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo,
III. Cele i podstawy przetwarzania
1. Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
2. Podstaw± przetwarzania jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego,
oraz w szczególno¶ci:
b) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
IV. Okres przechowywania danych
Zebrane dane bêd± przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstaw± przetwarzania, okre¶lonym w pkt. III, na podstawie Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).
V. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upowa¿nionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
VI. Prawa osób, których dane dotycz±: Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VII. Informacja o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych
1. Podanie przez Pani±/Pana danych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z przepisów prawa, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji us³ugi/zadania.
2. W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.
3. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGIZ.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci oko³o 207.000 litrów w sezonie grzewczym 2023/2024 i 2024/2025 do kot³owni administrowanych przez Urz±d Gminy ¦niadowo, Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w ¦niadowie, Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Szczepankowie,
2) wszystkie obiekty do których bêdzie dostarczany opa³, znajduj± siê na terenie gminy ¦niadowo,
3) cenê jednostkow± nale¿y przyj±æ na podstawie notowanej ceny oleju opa³owego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju opa³owego z dnia 02.06.2023 r. (lub przed tym dniem, je¿eli w tym dniu cena nie by³a notowana).
4) olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania obowi±zuj±cej w Polsce normy jako¶ciowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1
5) opis wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych przedmiotu zamówienia:
• Olej opa³owy lekki o warto¶ci opa³owej min 42,6 MJ/kg.
• Gêsto¶æ w temp. 15ºC max 860 kg/m³.
• Lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20ºC max 6,00 mm²/s.
• Zawarto¶æ siarki max 0,20 % (m/m).
• Pozosta³o¶æ po spopieleniu max 0,01 %(m/m).
• Zawarto¶æ wody max 200 mg/kg.
• Ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg.
• Temperatura p³yniêcia max -20ºC
• Temperatura zap³onu min 56ºC
6) ilo¶æ zamówionego oleju opa³owego bêdzie zale¿na od zapotrzebowania w danym sezonie grzewczym,
7) dostawy opa³u realizowane bêd± sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zg³aszanym przez zarz±dców poszczególnych obiektów w terminie wskazanym przez wykonawcê w ofercie.
8) autocysterna dostarczaj±ca olej opa³owy ma byæ wyposa¿ona w atestowany, zalegalizowany licznik prawid³owo wskazuj±cy dostarczon±/zatankowan± ilo¶æ opa³u.
9) dostawy do placówek objêtych zamówieniem nie bêd± ³±czone, ka¿da placówka zamawia opa³ indywidualnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, mog± jednak wyst±piæ sytuacje zamówienia opa³u w tym samym czasie przez wiêcej ni¿ jedn± placówkê.
10) dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
11) dostawy realizowane maj± byæ w godzinach od 8.00 do 15.00, dok³adne godziny Wykonawca powinien ustaliæ z odbiorc± telefonicznie.
12) zamawiaj±cy wymaga by faktury za opa³ by³y dostarczane w formie papierowej.
13) oferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia ma odpowiadaæ dokumentacji przetargowej.
14) w interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbêdnych informacji koniecznych do przygotowania i z³o¿enia oferty,
15) czas dostawy zamówienia cz±stkowego powinien bêdzie wynosi³ w pe³nych godzinach:
- minimalny czas dostawy – 24 godziny,
- maksymalny czas dostawy zamówienia cz±stkowego 96 godzin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiajacy wymaga posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci objêtej zamówieniem - przedk³ada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnie sporz±dzonego aneksu lub umowy podpisanej przez obie strony.2. Zmiana postanowieñ w zawartej umowie mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych firmê, przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
b) zmian dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego,
c) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
d) wprowadzenia podwykonawcy b±d¼ dalszego podwykonawcy,
e) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
f) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
g) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – je¿eli zmiany okre¶lone w pkt e, f i g bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonana zamówienia przez wykonawcê,
h) dostaw oleju opa³owego do innych obiektów (nie wymienionych w li¶cie obiektów) w przypadku oddania do u¿ytku takich obiektów w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wykonania wymiany kot³owni na olejow± w trakcie obowi±zywania umowy.
i) rezygnacja z dostaw oleju opa³owego do obiektów w których dokonano w trakcie trwania umowy wymiany kot³owni olejowej na inny opa³ np. gazowy, z miesiêcznym okresem wypowiedzenia,
j) gdy zmiany tre¶ci umowy s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: http://ezamowienia.gov.pls
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Dostawa oleju opa³owego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2025 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 w Podwilku"
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2025 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Zubrzycy Górnej
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 lub równowa¿nego spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (grzewczego) do obiektów Zak³adu Karnego w Sztumie.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.