eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica RosielnaPrzebudowa dróg gminnych w miejscowości Blizne



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Blizne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica Rosielna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica Rosielna 240

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica Rosielna

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jasienicarosielna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasienicarosielna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jasienicarosielna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Blizne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ffec2e3-880c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043756/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Blizne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BFP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Blizne"
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje poprawę infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jasienica Rosielna polegającą na realizacji poniższych zadań:
1) „Przebudowa drogi gminnej Nr 115841R Blizne - Skała w m. Blizne”
2) „Przebudowa drogi wewnętrznej Blizne - Na Górniak dz. nr ewid. 3497 w m. Blizne”.
3) „Przebudowa drogi wewnętrznej Blizne - Na Mazura dz. nr ewid. 3790 w m. Blizne”.
4) „Przebudowa drogi gminnej Nr 115833R Blizne - Leniówka w m. Blizne”
5) „Przebudowa drogi wewnętrznej Blizne - Na OSP dz. nr ewid. 3679, 3670, 3668, 3722 w m. Blizne”.
6) „Przebudowa drogi wewnętrznej Blizne - Stawki dz. nr ewid. 8169 w m. Blizne”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ: nr 1A , 1B, do SWZ – Projekty wykonawcze dróg oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4.4. Zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia zapisanym w umowie Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie SWZ i załączników do SWZ.
4.5. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
w wysokości 98% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 2 % przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 3 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 176/2021 Rady Ministrów z 28 grudnia 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1726705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2478654,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1726705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ligęzka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722416843

7.3.3) Ulica: Strzegocice

7.3.4) Miejscowość: Strzegocice

7.3.5) Kod pocztowy: 39-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1726705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.