Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131568/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodociągu w miejscowości Grzmucin i Klwatka Królewska, gmina Gózd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 7
1.5.2.) Miejscowość: Gózd
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483202097
1.5.8.) Numer faksu: 483202097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gozd.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodociągu w miejscowości Grzmucin i Klwatka Królewska, gmina Gózd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dcf9cd6-c224-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040366/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa wodociągu w miejscowości Grzmucin i Klwatka Królewska, gmina Gózd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 404987,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
„Budowa wodociągu w miejscowości Grzmucin i Klwatka Królewska, gmina Gózd” zgodnie z projektem budowlanym „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej”. Projekt został opracowany na potrzeby rozbudowy sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Klwatka Królewska oraz Grzmucin w celu wykonania łącznika pomiędzy dwoma istniejącymi wodociągami.
Inwestycja położona jest w miejscowości Klwatka Królewska dz. Nr 762, 553/2, 553/12, 553/11, 754/1, 754/2, 754/3, 553/15 oraz na terenie miejscowości Grzmucin dz. Nr 991/1, 991/2.
Zakres robót obejmuje:
budowę sieci wodociągowej PE DN/0D160 – 1178 m
hydranty POŻ nadziemne DN80 – 4 sztuki wraz z armaturą odcinającą
włączenia do dwóch istniejących wodociągów – DN/0D160 mm oraz DN/0D110mm
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
• Wykonać roboty budowlane związane z budową wodociągu w zakresie określonym w przedmiarze robót (załącznik nr 11)
• Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania rozbudowy sieci wodociągowej – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” i projektu technicznego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna,
• Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren,
• Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• Wykonać wszystkie roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Materiały powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1333) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonych w normach i STWiORB,
• Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu wykonanych robót, w tym wykonanie prób i badań szczelności rurociągów, wykonanie prób ciśnienia.
• Zlecić na własny koszt akredytowane badania wody. Efekt technologiczny należy potwierdzić poprzez uzyskanie minimum dwóch pozytywnych wyników badań. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dla wody uzdatnionej parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody zgodnych z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017r. poz.2294). Badania zostaną zlecone przez Wykonawcę i na jego koszt Państwowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Radomiu.
• Sporządzić dokumentację powykonawczą.
Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania określają: przedmiar robót, projekt techniczny, STWiORB stanowiących odpowiednio załączniki nr 11, 12 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287758,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652023,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287758,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAREX Iwański Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670883816
7.3.3) Ulica: Radomska 76
7.3.4) Miejscowość: Gózd
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Iwański Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "DAREX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287758,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.