Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196016/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁYCH CZTERECH STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU W BISKUPICACH POWSTAŁEGO W LATACH 1904-1905, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH-KONTYNUACJA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 72
1.5.2.) Miejscowość: Biskupice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 46 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@invar.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/bipkod/277619371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁYCH CZTERECH STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU W BISKUPICACH POWSTAŁEGO W LATACH 1904-1905, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH-KONTYNUACJA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a41df556-20ec-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003071/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁYCH CZTERECH STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU W BISKUPICACH POWSTAŁEGO W LATACH 1904-1905, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH-KONTYNUACJA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196016/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i budowlanych przy zabytkowym pałacu w zakresie obejmującym zabezpieczenie czterech pozostałych stropów poprzez wzmocnienie belek stropowych na działce ewid. 530 (obręb geod. 1 Biskupice) położonej w miejscowości Biskupice, gm. Sieradz. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pn. „Zabezpieczenie stropów w budynku pałacu poprzez wzmocnienie belek stropowych” opracowanym w czerwcu 2018 r. przez inż. Jerzego Malinowskiego z zespołem. Zabezpieczenie to dotyczy:
Stropu nr 2- strop nad parterem, pokój pracowników socjalnych (podłoga)
Stropu nr 3-strop nad parterem, pokój dyrektora (podłoga)
Stropu nr 12- strop nad I piętrem, pokój pracowników socjalnych (sufit)
Stropu nr 13- strop nad I piętrem, pokój dyrektora (sufit)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do SWZ Załącznik A. Zamawiający dołącza poglądowo przedmiary robót. Przedmiary robot mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót
i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, zaleceniami producentów materiałów oraz z zachowaniem należytej staranności. Zamawiający zaznacza, iż załączona dokumentacja obejmuje szerszy zakres prac, niemniej zakres niniejszego zamówienia jest ograniczony i dotyczy wyłącznie wykonania wzmocnienia stropów nr 2, 3, 12, 13.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Wartość brutto każdej z ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Ponadto zwiększenie kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, nie jest możliwe. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360816,64 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.