eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja"Rewitalizacja obszarów miejskich -Zagospodarowanie podwórek na terenie miasta Złotoryja -powtórzony"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja obszarów miejskich -Zagospodarowanie podwórek na terenie miasta Złotoryja -powtórzony"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Orląt Lwowskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja obszarów miejskich -Zagospodarowanie podwórek na terenie miasta Złotoryja -powtórzony"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca47afc3-d449-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059106/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rewitalizacja obszarów miejskich - Zagospodarowanie podwórek na terenie miasta Złotoryja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM CZĘŚCI NR 1 (ZADANIA NR 2) JEST ZAGOSPODAROWANIE PODWÓREK PRZY UL. JÓZEFA
PIŁSUDSKIEGO, PRZELOT, ADAMA MICKIEWICZA, PL. JANA MATEJKI (dz. 106/24, 107, 109/32 OBRĘB 0003), PRZY
UL. CMENTARNEJ (DZ. NR 83/1, 83/2, 83/3, 83/4, 139/1 OBRĘB 0004) ORAZ PRZY UL. KLASZTORNEJ, ŚW. JADWIGI I
MARII KONOPNICKIEJ (DZ. NR 150/4; 150/35 OBRĘB 0003)
Rodzaj robót przewidzianych do wykonania w ramach Zdania:
1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
2. roboty ziemne
3. ułożenie krawężników, obrzeży
4. wykonanie podbudowy
5. wykonanie nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów, dróg dojazdowych, placów
6. dostawa i montaż elementów małej architektury, schodów terenowych, schodów stalowych z podjazdem dla wózków
7. nasadzenia drzew i krzewów, założenie trawników, założenie ogrodów deszczowych
8. roboty towarzyszące (oznakowanie pionowe i poziome, ogrodzenia, regulacja studzienek, wymiana krat na studzienkach)
9. wykonanie oświetlenie terenu
Charakterystyczne parametry techniczne:
Powierzchnia jezdno-piesza (kostka gr. 8 cm) w kolorze szarym- 660,0 m2
Powierzchnia chodników (kostka gr. 6 cm) w kolorze czerwonym - 315,0 m2
Powierzchnia przejazdów na podwórko (kostka gr. 8 cm) w kolorze antracyt - 8,0 m2
Powierzchnia placów manewrowych, jezdno-piesza, parkingów (płyty MEBA) - 817,0 m2
Korytko betonowe odwadniające szer. 25 cm -30,0 m
Krawężnik betonowy 15x30x100 cm wyniesiony - 344,0 m
Krawężnik betonowy 15x22x100 cm najazdowy -174,0 m
Obrzeża betonowe 8x30x100 cm -108,0 m
Nawierzchnia trawiasta -745,0 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku - Część III -Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

71351914-3 - Usługi archeologiczne

4.5.5.) Wartość części: 556267,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM CZĘŚCI NR 2 (ZADANIA NR 4) JEST ZAGOSPODAROWANIE PODWÓREK PRZY UL. LETNIEJ (dz. nr 126/3,
128/2, 128/3, 128/5, 126/8, 521/8, 523/2, 523/6, 523/3, 523/5, obręb 0. 008)
Rodzaj robót przewidzianych do wykonania w ramach Zdania:
1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
2. roboty ziemne
3. ułożenie krawężników, obrzeży, ścieków ulicznych
4. wykonanie podbudowy
5. wykonanie nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów, dróg dojazdowych, placów
6. założenie trawników
7. oznakowanie pionowe i poziome
8. wykonanie instalacji monitoringu terenu
Charakterystyczne parametry techniczne:
Nawierzchnia drogi dojazdowej ( bitumiczna) - 495,0 m2
Nawierzchnia z kostki betonowej (powierzchnia miejsc postojowych) (kostka gr. 8 cm kolor szary) -683,0 m2
Nawierzchnia z kostki betonowej (powierzchnia chodników) (kostka gr. 8 cm kolor szary)- 320,0 m2
Krawężnik betonowy 15x30x100 cm wyniesiony- 212,0 m
Krawężnik betonowy 15x22x100 cm najazdowy - 139,0 m
Obrzeża betonowe 8x30x100 cm - 217,0 m
Ściek uliczny z kostki betonowej o wys. 10 cm - 82,0 m
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00109052/01 z dnia 2023-02-24
2023-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Nawierzchnia trawiasta - 430,0 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku - Część III -Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

71351914-3 - Usługi archeologiczne

4.5.5.) Wartość części: 534453,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180443,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOPROJEKT Krzysztof Bryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6940009721

7.3.4) Miejscowość: Złotoryja

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029744,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych KK Kamil Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121790062

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.