Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00250966/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” im. gen. M. Boruty – Spiechowicza w Szczecinie – w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810941218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucza 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-747
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dpskrucza.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpskrucza.szczecin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e28090f5-8c76-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” im. gen. M. Boruty – Spiechowicza w Szczecinie – w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28090f5-8c76-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.ZP.221.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74996,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy środków chemii gospodarczej domowej dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24000000-4 - Produkty chemiczne
33761000-2 - Papier toaletowy
39830000-9 - Środki czyszczące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.5.) Wartość części: 23035,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy specjalistycznej chemii kuchennej dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3552,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy specjalistycznej chemii ogólnej dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 23534,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik nr 1D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów
33711600-3 - Preparaty i artykuły do włosów
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 17774,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy worków na odpady dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie.2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określa załącznik nr 1E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 7098,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26326,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38966,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26326,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DELKO ESTA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8991000547
7.3.3) Ulica: ul. J. Kochanowskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26326,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Winnicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: PROFI SERWIS IRENEUSZ WINNICKI, , NIP: 8521478435
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marzenna Winnicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: MARZENNA WINNICKA PROFI SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8522354327
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-316
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
jakie przetargi wygrała firma
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29766,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29766,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Winnicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: PROFI SERWIS IRENEUSZ WINNICKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marzenna Winnicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: MARZENNA WINNICKA PROFI SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8522354327
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-316
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
jakie przetargi wygrała firma
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29766,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18512,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36107,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18512,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Winnicki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: PROFI SERWIS IRENEUSZ WINNICKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marzenna Winnicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: MARZENNA WINNICKA PROFI SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8522354327
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-316
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
jakie przetargi wygrała firma
PROFI SERWIS S.C. IRENEUSZ WINNICKI, MARZENNA WINNICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18512,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7803,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7803,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Dafi” Adam Łobodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422204696
7.3.3) Ulica: ul. Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7803,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.