Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280314/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00294794/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Charakterystyka warunków przewietrzania miasta Gliwice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Strona internetowa prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści OPiW oraz inne dokumenty: https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/130111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Charakterystyka warunków przewietrzania miasta Gliwice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-196867b7-0bfc-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.43 Charakterystyka warunków przewietrzania miasta Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280314/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pod nazwą „Charakterystyka przewietrzania miasta Gliwice”, składającego się z części tekstowej, załączników mapowych oraz cyfrowych danych przestrzennych.
Miasto Gliwice zlokalizowane jest w granicach strefy, w której odnotowuje się przekroczenia dopuszczalnych poziomów zanieczyszczeń powietrza. W związku z tym, istotną kwestią jest prowadzenie polityki przestrzennej, która minimalizować będzie niekorzystny wpływ rozwoju zabudowy na lokalne warunki anemologiczne. W celu zapewnienia optymalnego kształtowania przyszłej zabudowy w dokumentach planistycznych, konieczne jest pozyskanie informacji na temat pola wiatru, obszarów wymiany i regeneracji powietrza na terenie miasta, a także wpływu istniejącej zabudowy na pole wiatru.
Mając na uwadze powyższe, przedmiotowe opracowanie powinno za pomocą modelowania komputerowego o dużej rozdzielczości odtwarzać reprezentatywne warunki meteorologiczne na terenie miasta, wyznaczać obszary istotne ze względu na przewietrzanie i regenerację powietrza atmosferycznego („korytarze przewietrzające”), a także te, w granicach których elementy szorstkości terenu i ukształtowania powierzchni utrudniają rozpraszanie zanieczyszczeń powietrza. Ponadto, w oparciu o pozyskane dane oraz wykonaną analizę topoklimatyczną, należy przedstawić rekomendacje dla miejskich dokumentów planistycznych, dotyczące ograniczeń w lokalizacji i parametrach nowej zabudowy. Opracowanie powinno również zawierać rekomendacje dotyczące czasu i metod przyszłej aktualizacji jego zapisów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711300-7 - Analiza wskaźników ekologicznych innych niż dotyczących branży budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291999,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430470,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291999,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMOTERM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7540339496
7.3.3) Ulica: ŁANGOWSKIEGO 4
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-031
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291999,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic, Zabrza i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.59.2024.TB
- Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.