eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaliceŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w ramach 2 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w ramach 2 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Balice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w ramach 2 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b3b8bdd-dd0a-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=63596690

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=63596690

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami
a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr.
2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani do posiadania konta w systemie
https://portal.smartpzp.pl/.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania
dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP” dostępnej na stronie
internetowej https://portal.smartpzp.pl/8bltr w zakładce „e-learning” w menu po lewej stronie. Dokumenty te są wiążące dla
Wykonawcy.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert)
za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Portalu e-Usług”, oraz w
„Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, które znajdują się na stronie internetowej platformy w zakładce „e-learning" lub pod
adresem https://portal.smartpzp.pl/8bltr/elearning.
Pozostałe wymagania zawarte są w dziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 15/SI/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – świadczenie usług sprzątania budynków w WCR Nowy Targ w m. Nowy Targ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – świadczenie usług sprzątania obozowiska w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego w m. Balice – wojska sojusznicze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:

1.4.1
Dotyczy zadania nr 1 i 2
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu budynków przez okres co najmniej 12 miesięcy.

Przez jedną usługę polegającą na sprzątaniu budynków Zamawiający rozumie sumę usług wykonywanych w ramach jednej umowy w okresie co najmniej 12 miesięcy.
Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem w zakresie zadania nr 1 i 2

1.4.2 Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje:
a) w zakresie zadania nr 1 – co najmniej:
 wózek serwisowy z akcesoriami takimi jak: ścierki, mopy, miotły, szczotki itp. w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
 odkurzacze (sprzęt sprawny) w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
 maszyny czyszczące (do wykładzin i dywanów) w ilości 1 szt.

b) w zakresie zadania nr 2 – co najmniej:
 wózek serwisowy z akcesoriami takimi jak: ścierki, mopy, miotły, szczotki itp. w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
 odkurzacze (sprzęt sprawny) w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
 myjka pod ciśnieniem w ilości 1 szt.

1.4.3 Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje:
a) w zakresie zadania nr 1 – co najmniej:
 1 osobą wykonującą usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia - w wymiarze 8 godzin dziennie
 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, wyznaczoną do nadzoru i kontroli osób bezpośrednio wykonujących usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia

b) w zakresie zadania nr 2 – co najmniej:
 2 osobami wykonującymi usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia - w wymiarze 8 godzin dziennie, w tym co najmniej jedną osobą posługującą się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, wyznaczoną do nadzoru i kontroli osób bezpośrednio wykonujących usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, posługującą się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (według CEFR (Europejski System Opisu Kształcenia Językowego), jako komunikatywną można określić znajomość języka już na poziomie B1, która umożliwia radzenie sobie w większości sytuacji, a także pozwala na tworzenie prostych
i spójnych wypowiedzi, dotyczących znanych i interesujących tematów. O znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym możemy mówić, gdy jesteśmy w stanie prowadzić
i podtrzymywać swobodną i skuteczną komunikację w różnych sytuacjach życiowych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w zał. nr 1 do SWZ - „Druk Oferta”, dane umożliwiające dostęp do tych środków;

2.Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca podczas realizacji zamówienia – sporządzonego zgodnie z zał. nr 6A i 6B do SWZ – „Wykaz sprzętu”, w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.

2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (a w przypadku zadania nr 2 także kwalifikacji zawodowych) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z zał. nr 10 do SWZ – „Wykaz osób”.

3. Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed złożeniem oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, zgodne co do treści z zał. nr 9 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117” lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.

2. Oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie – dla osób podpisujących ofertę, o ile fakt umocowania nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych – jeżeli dotyczy.

3. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – zgodne co do treści z zał. nr 7 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.

4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz
z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w dziale VIII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 8 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy, warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej,
o którym mowa w dziale V ppkt. 1.4 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W wypadku, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - "Projektowane
postanowienia umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami Wykonawca składa elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego pod adresem na stronie dotyczącej niniejszego postepowania: https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=63596690

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia
Zadanie nr 1:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
zakończenie: 287 dni od zawarcia umowy, nie dłużej niż do 31.12.2024 r.
Zadanie nr 2:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.04.2024 r.
zakończenie: 274 dni od zawarcia umowy, nie dłużej niż do 31.12.2024 r.

Zamawiający informuje, że w przypadku przedłużających się procedur wyboru najkorzystniejszej oferty, wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone proporcjonalnie, zgodnie z ilością dni pozostałą do końca realizacji umowy, tj. 31.12.2024 r. Zamawiający informuje, że minimalny zakres świadczenia usługi został wskazany w projektowanych postanowieniach umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.