Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274455/01 - Wynik z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w ramach 2 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w ramach 2 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b3b8bdd-dd0a-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=635966903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=63596690
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami
a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr.
2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani do posiadania konta w systemie
https://portal.smartpzp.pl/.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania
dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP” dostępnej na stronie
internetowej https://portal.smartpzp.pl/8bltr w zakładce „e-learning” w menu po lewej stronie. Dokumenty te są wiążące dla
Wykonawcy.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert)
za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Portalu e-Usług”, oraz w
„Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, które znajdują się na stronie internetowej platformy w zakładce „e-learning" lub pod
adresem https://portal.smartpzp.pl/8bltr/elearning.
Pozostałe wymagania zawarte są w dziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/SI/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – świadczenie usług sprzątania budynków w WCR Nowy Targ w m. Nowy Targ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – świadczenie usług sprzątania obozowiska w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego w m. Balice – wojska sojusznicze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:1.4.1
Dotyczy zadania nr 1 i 2
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu budynków przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Przez jedną usługę polegającą na sprzątaniu budynków Zamawiający rozumie sumę usług wykonywanych w ramach jednej umowy w okresie co najmniej 12 miesięcy.
Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem w zakresie zadania nr 1 i 2
1.4.2 Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje:
a) w zakresie zadania nr 1 – co najmniej:
wózek serwisowy z akcesoriami takimi jak: ścierki, mopy, miotły, szczotki itp. w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
odkurzacze (sprzęt sprawny) w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
maszyny czyszczące (do wykładzin i dywanów) w ilości 1 szt.
b) w zakresie zadania nr 2 – co najmniej:
wózek serwisowy z akcesoriami takimi jak: ścierki, mopy, miotły, szczotki itp. w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
odkurzacze (sprzęt sprawny) w ilości 1 szt. na 1 osobę sprzątającą,
myjka pod ciśnieniem w ilości 1 szt.
1.4.3 Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje:
a) w zakresie zadania nr 1 – co najmniej:
1 osobą wykonującą usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia - w wymiarze 8 godzin dziennie
1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, wyznaczoną do nadzoru i kontroli osób bezpośrednio wykonujących usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia
b) w zakresie zadania nr 2 – co najmniej:
2 osobami wykonującymi usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia - w wymiarze 8 godzin dziennie, w tym co najmniej jedną osobą posługującą się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, wyznaczoną do nadzoru i kontroli osób bezpośrednio wykonujących usługi przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, posługującą się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (według CEFR (Europejski System Opisu Kształcenia Językowego), jako komunikatywną można określić znajomość języka już na poziomie B1, która umożliwia radzenie sobie w większości sytuacji, a także pozwala na tworzenie prostych
i spójnych wypowiedzi, dotyczących znanych i interesujących tematów. O znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym możemy mówić, gdy jesteśmy w stanie prowadzić
i podtrzymywać swobodną i skuteczną komunikację w różnych sytuacjach życiowych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w zał. nr 1 do SWZ - „Druk Oferta”, dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2.Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca podczas realizacji zamówienia – sporządzonego zgodnie z zał. nr 6A i 6B do SWZ – „Wykaz sprzętu”, w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności (a w przypadku zadania nr 2 także kwalifikacji zawodowych) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z zał. nr 10 do SWZ – „Wykaz osób”.
3. Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed złożeniem oferty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, zgodne co do treści z zał. nr 9 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117” lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.2. Oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie – dla osób podpisujących ofertę, o ile fakt umocowania nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych – jeżeli dotyczy.
3. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – zgodne co do treści z zał. nr 7 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz
z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w dziale VIII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 8 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy, warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej,
o którym mowa w dziale V ppkt. 1.4 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W wypadku, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - "Projektowanepostanowienia umowy".
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami Wykonawca składa elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego pod adresem na stronie dotyczącej niniejszego postepowania: https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=63596690
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówieniaZadanie nr 1:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.
zakończenie: 287 dni od zawarcia umowy, nie dłużej niż do 31.12.2024 r.
Zadanie nr 2:
rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.04.2024 r.
zakończenie: 274 dni od zawarcia umowy, nie dłużej niż do 31.12.2024 r.
Zamawiający informuje, że w przypadku przedłużających się procedur wyboru najkorzystniejszej oferty, wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone proporcjonalnie, zgodnie z ilością dni pozostałą do końca realizacji umowy, tj. 31.12.2024 r. Zamawiający informuje, że minimalny zakres świadczenia usługi został wskazany w projektowanych postanowieniach umowy.
INNE PRZETARGI BALICE
więcej: przetargi BALICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.