Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187140/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00197722/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wodzierady w okresie 01.07.2022 do 30.06.2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodzierady
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodzierady, 24
1.5.2.) Miejscowość: Wodzierady
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-105
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436773322
1.5.8.) Numer faksu: 436773315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wodzierady.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodzierady.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wodzierady w okresie 01.07.2022 do 30.06.2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-132ae4cb-e0c5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049157/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wodzierady w okresie 01.07.2022 do 30.06.2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych, selektywnie zbieranych, odpadów wielkogabarytowych)
z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Wodzierady.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować każdą ilość odpadów komunalnych:
a) z nieruchomości zamieszkałych,
b) nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez cześć roku, które znajdują się w oznakowanych logo firmy pojemnikach lub workach,
c) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych(PSZOK),
d) punktów zbierania przeterminowanych leków i zużytych baterii wraz z wyposażeniem gospodarstwa domowe w pojemniki do odbierania odpadów komunalnych,
e) pojemniki w punktach zbierania odpadów w sposób zapewniając osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(t. j. Dz. U.2021.888), obowiązującym miejscowo planem gospodarki odpadami oraz obowiązującymi przepisami prawa miejscowego. Wykonawca przed złożeniem oferty, ma możliwość zapoznania się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona,
f) przeprowadzenie edukacji ekologicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 961183,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1252371,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 961183,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762157648
7.3.3) Ulica: ul. Lecha 10
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 961183,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.