Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00012966/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Staw Maślicki – etap III” - realizowany w ramach programu Zielona Rewolucja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Staw Maślicki – etap III” - realizowany w ramach programu Zielona Rewolucja.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0e9511-aba9-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/2/2024/DPM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu części terenu przy ul. Maślickiej we Wrocławiu, zakres prac obejmuje wykonanie ciągu pieszego o nawierzchni mineralnej, założenie zieleni oraz wykonanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I wykonanie robót budowlanych, Część II wykonanie prac ogrodniczych oraz Część III pielęgnację gwarancyjną zieleni.
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRS Szymon Borowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842617337
7.3.3) Ulica: ul. św. Huberta 34
7.3.4) Miejscowość: Wilkszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
- Wyznaczenie miejsc zastrzeżonych dla pojazdów osób z niepełnosprawnościami w wybranych lokalizacjach we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.