Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161695/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00161695/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00162625/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2022/BZP 00051685/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DOMU DZIENNEGO POBYTU WE WSCHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 540 25 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DOMU DZIENNEGO POBYTU WE WSCHOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f90f0c-fc4b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014061/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ DOMU DZIENNEGO POBYTU WE WSCHOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161695/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310904,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (remontowo-budowlanych, sanitarnych i elektrycznych) mających na celu przebudowę pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu zlokalizowanego w budynku nr 11a przy ulicy Garbarskiej we Wschowie (działka nr ewidencyjny 1502/1 i 1503/5).
2. Budynek, którego pomieszczenia będą przebudowywane jest obiektem jednokondygnacyjnym, przyległym do sąsiedniego budynku wielokondygnacyjnego. Budynek jest parterowy, bez podpiwniczenia. Wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Stropy z płyt kanałowych, pokrycie z papy.
Powierzchnia zabudowy 310 m2.
Powierzchnia wnętrza budynku 245,85 m2.
3. W ramach prac należy wykonać:
1) Roboty zewnętrzne:
a) przeniesienie otworu wejścia głównego od strony ulicy Grabskiej na lewo od istniejącego otworu i jego zadaszenie
b) związaną z tym przebudowę istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
c) wybudowanie przy wejściu bocznym od strony wschodniej podjazdu dla osób niepełnosprawnych dającego dostęp do ogrodu zlokalizowanego na tyłach posesji oraz zadaszenie wejścia bocznego,
d) wykonanie otworu wejściowego na elewacji południowej od strony ogrodu (jako otwór, który w przyszłości będzie prowadzić na taras – który nie jest objęty zakresem prac),
e) wymianę pustaków szklanych na nowe pustaki o odpowiedniej przejrzystości w dwóch otworach od strony zachodniej.
2) Roboty wewnętrzne:
a) zmiana przeznaczenia użytkowania istniejącego wiatrołapu, co wiąże się z wykonaniem ścianki działowej i wstawieniem nowych drzwi,
b) przebudowa trzech istniejących pomieszczeń (WC, pomieszczenie gospodarcze, szatnia) oraz fragment korytarza na trzy pomieszczenia WC (damskie, męskie i dla osób niepełnosprawnych),
c) połączenie dwóch istniejących pomieszczeń (pokój wyciszenia i łazienka) celem stworzenia dużego pomieszczenia do fizjoterapii,
d) połączenie dwóch istniejących pomieszczeń (kuchnia i pokój psychologa) celem stworzenia, jednego dużego pomieszczenia z przeznaczeniem na kuchnię,
e) wydzielenie z części korytarza pomieszczenia z przeznaczeniem na pomieszczenie gospodarcze,
f) wymiana i montaż stolarki budowlanej,
g) przebudowa i budowa wewnętrznej instalacji sanitarnej (wodnej i kanalizacyjnej, wentylacyjna i centralnego ogrzewania),
h) przebudowa i budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej gniazdek i oświetlenia.
4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, wykonawczym,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Załączone do SWZ przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekt budowlany pełno-branżowy, projekty wykonawcze, przedmiary robót, STWiORB.
6. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
7. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) projekcie budowlanym,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) obowiązujących normach,
4) przedmiarach robót
z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
a) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym
w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach,
b) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.),
c) ewentualne materiały porozbiórkowepozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za składowisko odpadów.Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego
w dokumentacji projektowej oraz STWiORB obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych,że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót oraz inne dokumenty wymagane w załączonej do SWZ dokumentacji, przepisach prawa i normach w tym zakresie;
2) ustanowienie Kierownika Budowy i Kierownika robót danej branży posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac;
3) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie budynku;
4) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy – Zamawiający umożliwi Wykonawcy odpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji;
5) roboty prowadzone będą przy ograniczonym terenie robót;
6) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych przez okres dłuższy niż 5 dni;
7) jeżeli wystąpi taka konieczność: zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej;
8) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia i odbioru końcowego;
9) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP;
10) po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu robót oraz terenu przyległego, demontaż obiektów tymczasowych;
11) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót;
12) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia;
13) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 14 ust. 1 pkt 1.2. SIWZ.
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości i rękojmi nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia.
W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji jakości i rękojmi, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368938,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368938,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368938,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Kowalczykowski - wspólnik Zakładu Budownictwa Ogólnego H i J. Kowalczykowscy s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Henryk Kowalczykowski - wspólnik Zakładu Budownictwa Ogólnego H i J. Kowalczykowscy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970057847
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 4
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368938,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.