Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155138/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kamień Krajeński”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamień Krajeński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Odrodzenia
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Krajeński
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3894512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.kamienkr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.kamienkr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-kamienkr.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kamień Krajeński”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b183f6af-0180-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003092/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 717398,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w zakresie projektu „Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa, montaż, uruchomienie 10 (dziesięciu) nowych kompletnych systemów fotowoltaicznych, które zostaną zamontowane na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kamień Krajeński z zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z informacjami zawartymi w kartach audytów dla nieruchomości, na których realizowany będzie montaż instalacji fotowoltaicznych oraz specyfikacją techniczną wraz analizą wykonawczą zadania, które stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31712331-9 - Fotoogniwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 653376,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839847,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653376,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aurino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272949040
7.3.3) Ulica: Kurhan 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653376,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI KAMIEŃ KRAJEŃSKI
więcej: przetargi KAMIEŃ KRAJEŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- Zakup energii cieplnej, obejmujący dystrybucję i zakup energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 195 im. Króla Maciusia I w Warszawie, na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław" Zamówienie podzielone na 6 części.
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.